اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950915195626575

طرح قاب موبایلتان را خود انتخاب کنید

سایت کاورموب با سرویس گالری طرح آغاز به کار کرد

کد: 13950915195626575

https://goo.gl/y8lTK6

، مشهد , (اخبار رسمی): سرویس گالری طرح به شما این امکان را می دهد که بعد از انتخاب طرح مورد علاقه خود و انتخاب مدل موبایلتان، طرح مد نظر را بر روی قاب موبایلتان ببینید و آن را به صورت آنلاین سفارش دهید.

طرح قاب موبایلتان را خود انتخاب کنید

بعد از ورود به سایت کاورموب به نشانی covermob.ir از قسمت گالری طرح وارد گالری طرح شوید و از آنجا دسته های مختلف طرح ها را مشاهده می کنید

به گزارش روابط عمومی کاورموب سرویس گالری طرح به شما این امکان را می دهد که بعد از انتخاب طرح مورد علاقه خود و انتخاب مدل موبایلتان، طرح مد نظر را بر روی قاب موبایلتان ببینید و آن را به صورت آنلاین سفارش دهید.

بعد از ورود به سایت کاورموب به نشانی covermob.ir از قسمت گالری طرح وارد گالری طرح شوید و از آنجا دسته های مختلف طرح ها را مشاهده کنید. از بین این طرح ها می توانید طرح مورد علاقه خودتان را انتخاب کنید و پس از انتخاب مدل موبایل خود پیش نمایش آن طرح را بر روی قاب موبایل خودتان مشاهده و سپس اقدام به سفارش و خرید آنلاین آن قاب کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کاورموب

هدف از طراحی این سایت سفارش انواع قاب موبایل با طرح های مختلف و طرح های خود مشتری است. شما براحتی میتوانید از طریق صفحه طراحی قاب گوشیتونو خودتون طراحی کنید! یا این که عکس مورد نظرتون رو برامون ارسال کنید و قاب چاپ شده تون رو دریافت کنید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]