اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950917196656618

در راستای مشتری مداری بهتر انجام شد

ارتقای سایت اینترنتی سامانه های مدیریت

کد: 13950917196656618

https://goo.gl/OHcHcu

، تهران , (اخبار رسمی): مدیرعامل سامانه های مدیریت خبر از به‌روزرسانی سایت اینترنتی این مجموعه در راستای تقویت ارتباط دو طرفه شرکت با مشتریان و مخاطبان خود از 16 آذر سال جاری داد.

سامانه های مدیریت سایت اینترنتی خود را ارتقا داد

در به‌روزرسانی تازه وب‌سایت شرکت بخش‌های شبکه های اجتماعی و همچنین مقالات به فهرست وب‌سایت اضافه و اطلاع‌رسانی در شبکه‌های اجتماعی برای مخاطبان میسر شده است

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سامانه‌های مدیریت‌، وب‌سایت این شرکت فعال در صنایع دیجیتال نرم افزار از تاریخ 16 آذر سال جاری به‌روزرسانی شده و با شمایل و امکاناتی تازه در دسترس مشتریان و علاقه‌مندان قرار گرفته است.

در به‌روزرسانی تازه وب‌سایت شرکت، قسمت شبکه‌های اجتماعی و همچنین راهکارهای صنایع به فهرست وب‌سایت اضافه و اطلاع‌رسانی در شبکه‌های اجتماعی برای مخاطبان میسر شده است.
با توجه به رویکرد سامانه های مدیریت که ایجاد بیشترین ارزش برای مشتریان است، ارائه خدمات و محصولات به افراد و سازمان‌ها به گونه‌ای صورت می‌پذیرد که این مهم برای آنها ایجاد شود.

در همین راستا و با توجه به پیشرفت‌های حوزه فناوری اطلاعات، سامانه های مدیریت نیز کانال‌های ارتباطی خود با مشتریان را به‌روزرسانی خواهد کرد، یکی از این راه‌های ارتباطی نیز پورتال شرکت است که این روال به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت سامانه های مدیریت مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سامانه های مدیریت

شرکت سامانه‌های مدیریت در سال 91 فعالیت خود را آغاز کرد. شرکت سامانه‌های مدیریت ارائه دهنده‌ی پیشرو سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتری (نرم افزار CRM) با تکیه بر بیش از دو دهه تجربه در صنعت فناوری اطلاعات کشور، مفتخر به پیاده‌سازی موفق انواع سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) در صدها پروژه‌ی شرکت‌های خصوصی و دولتی فعال در صنایع مختلف کشور است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]