اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950917196926422

مدیر پروژه کارت شهروندی در کاشان خبر داد

آغاز صدور کارت شهروندی در کاشان

کد: 13950917196926422

https://goo.gl/YosH0B

، کاشان , (اخبار رسمی): مدیر پروژه کارت شهروندی از آغاز صدور کارت شهروندی در کاشان خبرداد.

آغاز صدور کارت شهروندی در کاشان

به گزارش اخبار رسمی به نقل از مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کاشان، مجتبی رموزی بیان کرد: در صورت راه اندازی سامانه پرداخت الکترونیکی با استفاده از کارت های شهروندی درشهر کاشان، شهروندان با سرعت و دقت بیشتری عملیات پرداخت کرایه به رانندگان وسایل نقلیه عمومی را انجام می دهند، بدون اینکه نگرانی از بابت پول خرد و مابقی کرایه خود داشته باشند.

وی در خصوص روند استفاده از این کارت ها و همچنین مکان و مراکز بهره گیری از این کارت ها افزود: استفاده از کارت شهروندی، با تاکسی ها شروع می شود و به مرور به اتوبوس های شهری می رسد همچنین در مراکز تفریحی مثل شهربازی، سینما و خرید های روزانه شهروندان هم این کارت قابلیت استفاده دارد .

مدیر پروژه کارت شهروندی در کاشان نحوه شارژ کارت شهروندی را از طریق بازیافت، باجه های شارژ، دفاتر خدمات الکترونیک، کیوسک های آنلاین و برخی از پایانه های فروش فروشگاه ها بیان کرد.  

به گفته رموزی همچنین مردم می توانند برای تهیه و شارژ فراکارت خود به دفاتر خدمات الکترونیک شهرداری در سطح شهر مراجعه کنند و شهرداری به منظور آسایش هرچه بیشتر شهروندان، در برخی از فروشگاه ها وکیوسک های آنلاین و برخی باجه های اتوبوسرانی سطح شهر امکان شارژ مجدد کارت های شهروندی را فراهم کرده است.

وی در خصوص مزایای استفاده از کارت های شهروندی خاطر نشان کرد: استفاده از کارت شهروندی در سیستم پرداخت اتوبوس و تاکسی دارای مزایایی از جمله آمار دقیق حساب و کتاب درآمد هر دستگاه اتوبوس و تاکسی  برای بهره بردار مربوطه، حذف نگرانی های مربوط به همراه داشتن پول خرد برای پرداخت کرایه هم برای مسافرین و هم برای رانندگان است.

مدیر پروژه کارت شهروندی در کاشان سهولت در پرداخت دقیق مبلغ کرایه، در امان ماندن شهروندان و رانندگان از آلودگی های مربوط به پول های خرد کهنه و کثیف، فراهم آوردن بستری برای حفظ و نگهداری از حجم متنوعی از اطلاعات آماری، سهولت برنامه ریزی برنامه ریزان شهری و اتوبوسرانی برای ارائه خدمات بهتر هم بخشی دیگر از مزایای اجرای این طرح برشمرد.

رموزی در ادامه به ایده این فعالیت و ضرورت انجام آن اشاره کرد و گفت: راه اندازی کارت شهروندی راهی در زمینه توسعه شهر هوشمند بوده و در آینده می توان تمامی خدمات شهری از جمله خدمات آموزشی را هم به این سیستم اضافه نمود.

مدیر پروژه کارت شهروندی کاشان درخصوص چگونگی طراحی کارت های شهروندی بیان کرد: کارت های شهروندی را باید فرصتی برای افزایش بهره وری، کاهش هزینه ها و تسریع مبادلات تجاری دانست که نه تنها سرمایه گذاری های صورت گرفته کنونی را توجیه می کند بلکه توسعه ظرفیت ها، زیرساخت ها و افزایش قابلیت های آن را به عنوان یک طرح زیربنایی در راستای تحقق اهداف راهبردی توجیه می کند.

رموزی خاطر نشان کرد: در آینده ای نه چندان دور و پس از برگزاری مناقصه، شهرداری کاشان قابلیت شبکه تخفیف و باشگاه وفاداری مشتریان جهت درآمدزایی، تخفیف و اعطای امتیاز به شهروندان را خواهد داشت و همچنین قابلیت پرداخت از طریق موبایل به جای کارت و به صورت آفلاین نیز به این پروژه افزوده خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری کاشان

کاشان در دوران اسلامی همراه با قم، اصفهان، همدان و ... از جمله شهرهای بلاد جبال یا عراق عجم محسوب می شود. تاریخ نویسان فراوانی از مردان نام آور و جنگجوی کاشان در این عصر (دوران ساسانی) سخن به میان آورده اند که در جنگهای بسیار شرکت کرده اند » اعثم« کوفی تاریخ نویس بزرگ عرب از حضور 20 هزار سوار جنگجوی قم و کاشان یاد کرده است که در جنگ »نهاوند« حضور داشتند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه