اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950918197225423

مدیر کل دفتر تأمین مسکن کمیته امداد:

10درصد از مددجویان کمیته امداد مسکن مناسب ندارند

کد: 13950918197225423

https://goo.gl/Hrslll

، تهران , (اخبار رسمی): مسکن 350 هزار خانوار تحت حمایت در مناطق روستایی کشور نیازمند بهسازی و مقاوم سازی است.

10درصد از مددجویان کمیته امداد مسکن مناسب ندارند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، ابراهیم بازیان، مدیرکل دفتر تأمین مسکن کمیته امداد کشور  با علام این خبر  در این جلسه با بیان اینکه سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری بر دو موضوع تامین مسکن محرومان و مسکن روستاییان تاکید داردو گفت: بر همین اساس کمیته امداد در این دوره از فعالیت خود تأمین مسکن و ارائه خدمات عمرانی به مددجویان را به عنوان یک خدمت راهبردی در دستور کار خود دارد.
وی با اشاره به اینکه یک میلیون و 700 هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد کشور هستند، گفت: 10درصد از این جمعیت فاقد مسکن مناسب هستند و مسکن 350 هزار خانوار تحت حمایت در مناطق روستایی کشور نیز نیازمند بهسازی و مقاوم سازی است که در نظر داریم طبق برنامه ریزی های صورت گرفته در یک برنامه سه ساله مسکن این مددجویان احداث و به آنان تحویل داده شود.
بازیان با بیان اینکه یکی از بهترین راه های کنترل و از بین بردن فقر اعطای مسکن به نیازمندان است، افزود: تصمیم بر این است که از تمامی ظرفیت های دولت و مجلس جهت تأمین مسکن نیازمندان استفاده کنیم تا هیچ نیازمندی در کشور دغدغه ی تامین مسکن نداشته باشد.
مدیرکل تأمین مسکن کمیته امداد موضوع مهم در بحث مسکن را ورود خیران و استفاده از ظرفیت آنها عنوان و بیان کرد: رویکرد کمیته امداد ساخت و بهسازی مسکن مددجویی در مناطق روستایی، شهری و کمتر توسعه یافته است که اگر بتوانیم مشکلات مسکن آنان را با همکاری و مشارکت خیران و موسسه های خیریه رفع کنیم، بسیاری از مشکلات مددجویان نیز بر طرف خواهد شد.
بازیان با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد در امر مسکن جزو استان های در اولویت اعطای مسکن به مددجویان است، اظهار کرد: اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته که امید است با همکاری دستگاه های اجرایی گام های موثرتری برای خانه دار شدن نیازمندان برداشته شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کمیته امداد امام خمینی (ره)

کمیته امداد امام خمینی(ره), با هدف یاری نمودن محرومین و مستضعفان, امداد درماندگان و آسیب دیدگان و خود کفا کردن محرومان تشکیل یافت.تاریخ تأسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) 14 اسفند سال 1357 هجری شمسی، 6 ربیع الثانی سال 1399 هجری قمری و 5 مارچ سال 1979 میلادی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | تبلیغات و روابط عمومی