اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950920197555797

کشف 20 میلیارد کالای قاچاق در چهارمحال و بختیاری

کد: 13950920197555797

https://goo.gl/UgWZRN

، تهران , (اخبار رسمی): محموله انواع کالای قاچاق به ارزش 20 میلیارد ریال در محور های مواصلاتی استان چهارمحال و بختیاری توقیف شد.

کشف 20 میلیارد کالای قاچاق در چهارمحال و بختیاری

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی، سردارغلامعباس غلامزاده،فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری این خبر را اعلام کرد و گفت: در پی کسب خبری مبنی بر حمل کالای قاچاق توسط سودجویان اقتصادی در محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری ، موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی با اشاره به دستگیری 17 نفر از قاچاقچیان، افزود: ماموران طی عملیات ایست و بازرسی در محورهای مواصلاتی، 17 دستگاه خودرو حامل بار قاچاق را توقیف کردند.

سردار غلامزاده افزود: در بازرسی از این خودرو ها انواع کالای قاچاق شامل، قطعات یدکی خودرو و موتورسیکلت، اسباب بازی ، پتو، لوازم آرایشی و بهداشتی و انواع مواد خوراکی که در خودروها جاسازی شده بود به ارزش 20 میلیارد ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری در پایان با اشاره به افزایش 15 درصدی کشف کالای قاچاق نسبت به مدت مشابه سال گذشته، خاطر نشان کرد: از ابتدای سال تاکنون بیش از 292 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در استان کشف که در این ارتباط اعضای دو باند قاچاق کالا شناسایی و دستگیر شدند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ناجا

این کشور در بیش از دو هزار سال قبل و در دوران سلسله هخامنشیان اولین بنیانگذار سیستم حکومتى گسترده امپراطورى مى باشد. از آنجا که هر حکومتى نیازمند به نظم و امنیت مى‌باشد در نتیجه کشور ما انواع سیستمهاى ایجاد نظم و امنیت را در طى تاریخ مورد آزمایش قرار داده است. اما سیستم نوین ایجاد نظم و امنیت داخلى یعنى سازمان پلیس در ایران به حدود یکصد سال پیش مربوط مى‌‌باشد. شاه قاجار ناصرالدین شاه در سفرهاى سه گانه خود به اروپا و مشاهده پلیس نوین در آن کشورها و با استخدام یک مستشار بلژیکى به نام کنت دو بینو اولین سیستم پلیسى جدید را در ایران پایه گذارى نمود. این پلیس در طى یکصد سال گذشته و تا پیروزى انقلاب اسلامى در بهمن سال 1357 از فراز و نشیبهاى متفاوت برخوردار بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

حقوقی و قانون