اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950920198255763

پرداخت تسهیلات به طرح‌های آبزی‌پروری در اراک

کد: 13950920198255763

https://goo.gl/5bkr6R

، تهران , (اخبار رسمی): مدیر امور شیلات و آبزیان سازمان جهاد کشاورزی استان از پرداخت تسهیلات بانکی به طرح های آبزی پروری در استان خبرداد.

پرداخت تسهیلات به طرح‌های آبزی‌پروری در اراک

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان شیلات ایران، حسن اکبری مدیر امور شیلات و آبزیان سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: این تسهیلات در قالب تفاهم نامه ای با صندوق کارآفرینی استان به منظور حمایت از صنعت آبزی پروری و صنایع وابسته و با هدف ایجاد اشتغال با سود 4 درصد به متقاضیان پرداخت می شود.
وی افزود: تسهیلات برای متقاضیان طرح های تکثیر و پرورش ماهیان سردآبی، گرمابی، پرورش ماهیان زینتی، میگو و صنایع وابسته به شیلات و حمل و نقل پرداخت می شود.

اکبری گفت: براساس این تفاهم نامه این تسهیلات در دو بخش جاری به میزان 500 میلیون و سرمایه ثابت به مبلغ هزار میلیون ریال به متقاضیان پرداخت خواهد شد.

وی بازپرداخت تسهیلات جاری را دو سال و تسهیلات ثابت را 5 سال اعلام کرد و گفت: متقاضیان می توانند با مراجعه به مدیریت جهادکشاورزی در شهرستان ها و ارائه طرح و درخواست خود از این تسهیلات بهره مند شوند.
مدیر امور شیلات و آبزیان سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: پرونده متقاضیان در کارگروهی بررسی و به صندوق کارآفرینی برای دریافت تسهیلات معرفی خواهد شد.
اکبری با اشاره به اینکه تا الان 24 پرونده به مبلغ یک میلیارد و 300 میلیون تومان به صندوق کارافرینی معرفی شده گفت: پیش بینی می شود جذب تسهیلات در استان به 5 میلیارد تومان برسد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان شیلات ایران

بهره برداری از سواحل جنوبی دریای خرز به صورت اجاره ای - سالانه از سال 1219 شمسی ( زمان سلطنت محمد شاه قاجار) آغاز شد. این نظام حقوقی در بهره برداری به مدت 80 سال تا 1299 شمسی ادامه داشته است. تا زمان محمد شاه, حاکمان هر منطقه به میل خود رودخانه ها و دریا را به اتباع روسیه اجاره می دادند. اما از سال 1215 هجری شمسی این اختیار با فرمان محمد شاه لغو شد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]