اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950920198445423

فعالیت کمیته امداد بر اساس فوریت های مددجویان

کد: 13950920198445423

https://goo.gl/lmSFcD

، تهران , (اخبار رسمی): مجموعه فعالیت های کمیته امداد باید بر اساس نیازهای ضروری و فوریت های لازم مددجویان انجام شود، از این رو مددکاران باید ارتباط پیوسته و مستمری با مددجو داشته باشند و نیازهای آنها را بر اساس ضرورت ها پیگیری کنند.

فعالیت کمیته امداد بر اساس فوریت های مددجویان

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، پرویر فتاح، رئیس کمیته امداد با تاکید بر این موضوع  با بیان اینکه فلسفه تغییر مدیریت ها یک نظریه علمی و قابل دفاع است که به رشد و ارتقاء کارها منجر می شود، گفت: تغییرات در کمیته امداد تنها محدود به افراد نیست، بلکه باید علاوه بر تغییر و جابجایی نیروی انسانی و استفاده از ظرفیت افراد، در خصوص شیوه ها و روش های موجود بازنگری کنیم تا فرآیند خدمت در این نهاد ارتقاءپیدا کند.
وی با اشاره به اینکه مجموعه اقدامات اجرایی در کمیته امداد برای خدمت رسانی هرچه بهتر به مددجویان است، بیان کرد: بر همین اساس تغییرات و تصمیمات اخذ شده در این نهاد نیز باید با تغییر وضعیت مددجویان مرتبط باشد، شاخص کار و تلاش در کمیته امداد رسیدگی به مددجویان است، چراکه میزان تلاش ما در هر حدی که باشد بدون تأثیرگذاری در زندگی و وضعیت مددجویان معنایی ندارد.
فتاح با بیان اینکه کار و خدمت جهت رفاه حال مددجویان هیچ منتی برای ما ندارد، مطرح کرد: به همین جهت مجموعه فعالیت های ما باید برای ارائه هرچه بهتر خدمات به آنان باشد و جلب رضایت مددجو را یک ارزش بدانیم، چراکه رضایت مددجویان در درگاه الهی برجسته و مهم است، کار صالح و با نیت قرب الهی در درگاه خدا پذیرفته می شود، بنابراین باید تلاش کنیم تا نتیجه فعالیت هایمان در ارتقای کیفیت زندگی محرومان و نیازمندان ملموس شود، هرچند کار خیری که مردم انجام می دهند، بهتر از سایر کارها به حساب می آید.
رئیس کمیته امداد با تاکید بر لزوم اولویت بندی خدمات ارائه شده به مددجویان، گفت: مجموعه فعالیت های کمیته امداد باید براساس نیازهای ضروری و فوریت های لازم مددجویان انجام شود، از این رو مددکاران باید ارتباط پیوسته و مستمری با مددجو داشته باشند و نیازهای آنها را براساس ضرورت ها در کمیته امداد پیگیری کنند.
وی انجام کار فرهنگی را محور اقدامات کمیته امداد دانست و اظهارکرد: تمامی فعالیت های کمیته امداد همچون اقدامات خدماتی نیز زیر مجموعه ای از فعالیت های فرهنگی هستند، کار فرهنگی نباید تنها محدود به مددجویان باشد، بلکه ارائه خدمات فرهنگی علاوه بر مددجویان باید به همکاران نیز در حوزه بصیرت بخشی و کار معرفتی انجام شود.
 فتاح با اشاره به اینکه مسئولان در کمیته امداد استان قزوین باید تلاش ها را استمرار و ارائه خدمت به مددجویان را افزایش دهند، مطرح کرد: در این میان بدانید هر میزان که در هزینه ها صرفه جویی کنید، مبالغ باقی مانده در سایر سرفصل های کمیته امداد برای خدمت رسانی به مددجویان استان استفاده می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کمیته امداد امام خمینی (ره)

کمیته امداد امام خمینی(ره), با هدف یاری نمودن محرومین و مستضعفان, امداد درماندگان و آسیب دیدگان و خود کفا کردن محرومان تشکیل یافت.تاریخ تأسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) 14 اسفند سال 1357 هجری شمسی، 6 ربیع الثانی سال 1399 هجری قمری و 5 مارچ سال 1979 میلادی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | تبلیغات و روابط عمومی