اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950922199425730

وزیر بهداشت پروژه های درمانی زابل را افتتاح کرد

کد: 13950922199425730

https://goo.gl/Aqonpr

، تهران , (اخبار رسمی): وزیر بهداشت در سومین روز سفر خود به استان سیستان و بلوچستان، بیمارستان سوانح و سوختگی امیرالمومنین زابل را افتتاح کرد.

وزیر بهداشت پروژه های درمانی زابل را افتتاح کرد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت بهداشت ،حسن هاشمی ،وزیر بهداشت  در این مراسم از بخش های مختلف این بیمارستان شامل اورژانس، بستری، مراقبت های ویژه، اتاق عمل و مراقبت های ویژه سوختگی بازدید کرد.

بیمارستان سوانح و سوختگی امیرالمومنین زابل از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری و استانی در زیربنای 4 هزار و 500 متر مربع با اعتباری بالغ بر 89 میلیارد ریال ساخته و تجهیز شده است.

عملیات ساخت این بیمارستان 38 تختخوابی از سال 90 آغاز شده که امروز به بهره برداری رسید.

هاشمی همچنین کلینیک ویژه دندانپزشکی زابل که در مدت زمان 3 ماه و در زمینی با مساحت 506 متر مربع و اعتباری بالغ بر 7 میلیارد ریال ساخته شده است را افتتاح و از بخش های مختلف آن مانند تشخیصی، جراحی، پروتز، ترمیمی، اطفال و رادیوگرافی بازدید کرد.

وزیر بهداشت همچنین  مرکز شیمی درمانی که در مرکز بیماران خاص این شهرستان با اعتباری بالغ بر 850 میلیارد ریال در طول مدت 3 ماه تجهیز شده است را افتتاح کرد.

عملیات ساخت خوابگاه400 نفره دانشجویی با حضور وزیر بهداشت آغاز شد

این خوابگاه در زمینی به مساحت 8 هزار و 500 متر مربع در سه طبقه با اعتباری حدود 130 میلیارد ریال احداث می  شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی

شعار «انسان سالم؛ محور توسعه پایدار» یکی از موضوعاتی است که در تدوین سیاست های کلی برنامه پنجم توسعه در مجمع تشخیص مصلحت نظام مورد توجه قرار گرفته است. اهمیت این موضوع این است که از این پس تمام برنامه ها و سیاست های کشور در این مدت 5 سال که در کشور مصوب و اجرایی باشد، باید تحت تاثیر این شعار محوری باشد و سلامت مردم و نقش انسان سالم در توسعه کشور مد نظر قرار گیرد و این، موضوع مهمی در کشور محسوب می شود. وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به عنوان مسئول "تأمین سلامت مردم" در تحقق این هدف مصمم بوده و تمام توان خود را برای تحقق آن بسیج خواهد کرد. یکی از حقوق اساسی مردم دانستن و آگاهی است، آن هم در عصر ارتباطات و جامعه اطلاعاتی که بر اساس آگاهی و دانایی استوار است. بدیهی است در این میان، آگاهی دادن و اطلاع رسانی به مردم در زمینه سلامتی و بهداشت، اولی تر و ابتدایی ترین حق مردم خواهد بود. روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در راستای مأموریت سازمانی خود، همواره تمام توان خود را در امر اطلاع رسانی صحیح و شفاف به مردم به کار گرفته است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان