اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950923200546293

در اولین نمایشگاه آنلاین کار، 1500 کارجوی دانشگاهی رزومه آنلاین ارایه دادند

12 شرکت بزرگ، آنلاین از دانشگاه ها جذب نیرو کردند

کد: 13950923200546293

https://goo.gl/kEJhbm

، تهران , (اخبار رسمی): «نمایشگاه آنلاین کار» با همکاری سه دانشگاه تهران، علامه طباطبایی و امیرکبیر توسط سایت استخدامی ایران تلنت به عنوان با سابقه ترین سایت استخدام آنلاین ایران با تکیه بر توان فنی خود برگزار شد.

برگزاری اولین نمایشگاه آنلاین کار در سه دانشگاه

ایران تلنت به عنوان با سابقه ترین سایت استخدام آنلاین ایران با تکیه بر توان فنی خود امکان برگزاری این نمایشگاه را برگزار کرد

به گزارش روابط عمومی ایران تلنت، روز سه شنبه بیست و سه آذرماه، اتفاق تازه ای در عرصه کسب و کار و منابع انسانی ایران رقم خورد.

در این رویداد بی سابقه بیش از 2000نفر، شامل دانشجویان سال آخر و افرادی که به تازگی از دانشگاه ها فارغ التحصیل شده اند، برای استخدام در یکی از 12 شرکت حاضر در این نمایشگاه، رزومه خود را ارائه کردند. 
در این نمایشگاه آنلاین، دانشجویان می توانستند پس از اعلام داوطلبی برای استخدام در یک شرکت، با مدیران منابع انسانی آن شرکت مکالمه کنند. این مصاحبه آنلاین برای مدیران منابع انسانی این شرکت ها امکانات لازم جهت غربال جمعیت زیاد داوطلبان در زمانی کوتاه را فراهم می آورد. 
این نمایشگاه با همکاری سه دانشگاه تهران، علامه طباطبایی و امیرکبیر توسط سایت استخدامی ایران تلنت برگزار شد. ایران تلنت به عنوان با سابقه ترین سایت استخدام آنلاین ایران با تکیه بر توان فنی خود امکان برگزاری این نمایشگاه را فراهم کرد. 
در این نمایشگاه شرکت های مطرحی مانند ایرانسل، با اعتماد به سابقه و توانایی ایران تلنت اقدام به جذب نیرو کردند. 
با توجه به رضایت کارجویان و شرکت های حاضر، به احتمال زیاد در آینده نه چندان دور شاهد اتفاقات مشابهی در بستر فضای مجازی خواهیم بود. 

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایران تلنت(IranTalent)

ایران تلنت بزرگ ترین وب سایت استخدامی ایران است که بیش از نیم میلیون نفر از جامعه متخصصان و مدیران ایرانی به عضویت آن درآمده اند و بالغ بر 1700 شرکت معتبر داخلی و خارجی، استخدام های خود را از طریق آن انجام می دهند. سایت ایران تلنت از سال 1382 با ارائه خدمات آنلاین برای ایجاد ارتباط مستقیم میان کارجویان و کارفرمایان راه اندازی شد. ایران تلنت طی این سال ها به عنوان سایت استخدامی پیشرو در کشور، با بهره گیری از تکنولوژی های روز دنیا در فضای مجازی، فعالیت خود را گسترش داده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]