اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950924200844683

رنگیتر به 10 عکاس دوربین اینستکس فوجی هدیه می‌دهد

رنگیتر و رویداد بزرگ 10 روز با عکاسان ایران

کد: 13950924200844683

https://goo.gl/S2yhTi

، تهران , (اخبار رسمی): رنگیتر در پنجمین رویداد بزرگ 10 روز با عکاسان به همراهی فوجی به 10 عکاس دوربین اینستکس هدیه می‌دهد.با مراجعه به وب‌سایت رنگیتر و ثبت نام و آپلود عکس می‌توانید در این قرعه‌کشی شرکت کنید.

رنگیتر با حمایت فوجی به ده عکاس به قید قرعه دوربین اینستکس هدیه می‌دهد.

اگر شما هم عکاس هستید می‌توانید تا 28 آذرماه با مراجعه به وبسایت رنگیتر (www.rangeetar.com ) و ثبت‌نام و آپلود عکس در این قرعه‌کشی شرکت کنید

جمعه‌ هفته‌ پیش همایش «10 روز با عکاسان» با شعار” عکاسی امروز، فرصت های جدید” در خانه‌ هنرمندان تهران شروع به کار کرد. افتتاحیه‌ این رویداد با حضور سیف‌الله صمدیان، مجید ملانوروزی، مجید سرسنگی، احمد مسجدجامعی، عباس میرهاشمی، کاووس صادقلو، مسعود زنده‌روح کرمانی، اسماعیل عباسی، محمد فرنود، ساعد نیک‌ذات و … در خانه‌ هنرمندان ایران برگزار شد.

در کنار این همایش، 259 عکس از 91 عکاس در زمینه‌های مختلف در 7 گالری خانه‌ هنرمندان به نمایش در می‌آیند. همچنین کارگاه‌ها و سمینارهای مختلف عکاسی در کنار این رویداد برگزار می‌شوند که عکاسان حرفه‌ای و تازه‌کار در کنار هم در این کارگاه‌ها حضور دارند.

رنگیتر ضمن حضور و فعالیت در این رویداد، به مناسبت این دهه به عکاسان 10 دوربین اینستکس فوجی هدیه می‌دهد. عکاسانی که در رویداد 10 روز با عکاسان حضور دارند، با ثبت‌نام و آپلود عکس در وب‌سایت رنگیتر به طور اتوماتیک در قرعه‌کشی 10 دوربین اینستکس فوجی شرکت داده می‌شوند. تا امروز دو نفر از برندگان خوش شانس رنگیتر دوربین‌های اینستکس خود را دریافت کرده‌اند.

رنگیتر در غرفه‌ خود همراه با فوجی‌فیلم در خانه‌ هنرمندان منتظر دیدار و گفتگو با عکاسان عزیز در مورد فعالیت‌های عکاسی رنگیتر است.

اگر شما هم عکاس هستید می‌توانید تا 28 آذرماه با مراجعه به وبسایت رنگیتر و ثبت‌نام و آپلود عکس در این قرعه‌کشی شرکت کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

رنگیتر

رنگیتر وب سایتی برای جستجو و انتخاب با کیفیت‌ترین عکس‌ها جهت استفاده در چاپ، طراحی، تهیه گزارش و .....میباشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]