اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950925201185797

سرلشکر باقری تاکید کرد

ضرورت ارتقای شاخص های ایمنی

کد: 13950925201185797

https://goo.gl/zrzBkb

، تهران , (اخبار رسمی): ارتقای شاخص های ایمنی در سایه مدیریت جهادی ، انقلابی و توسعه فرهنگ ایمنی بدست خواهد آمد.

ضرورت ارتقای شاخص های ایمنی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی ، سرلشکر محمد باقری،ر در چهارمین همایش مشترک ایمنی و سومین جشنواره امام هادی (ع) که در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی برگزار شد،با اعلام این خبر گفت: در همین راستا  آگاه سازی کارکنان نیروهای مسلح را از طریق آموزش های گسترده و انجام نظارتهای هدفمند خواستار شد و بر بالا بردن سطح استانداردها و تعیین اقدامات پیشگیرانه در حذف عوامل خطرآفرین، ایمن سازی محیط، بهداشت حرفه ای و رعایت الزامات زیست محیطی و توجه به این اولویت ها را در انجام مأموریت ها و رزمایش ها ضروری است.

وی همچنین از اقدامات سازنده و موثر نیروهای مسلح در اجرای تدابیر فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) در پیشگیری از بروز سوانح و حوادث خطرساز و مراقبت دائمی از حوزه های مسئولیتی تقدیر و از تلاش ها و مجاهدت های صورت گرفته در آماده سازی تجهیزات و سامانه های دفاعی و حفظ توان و آمادگی رزم با وجود تحریم های ظالمانه و محدودیت های موجود و تحقق شعار "ما می توانیم" قدردانی و تقدیر کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ناجا

این کشور در بیش از دو هزار سال قبل و در دوران سلسله هخامنشیان اولین بنیانگذار سیستم حکومتى گسترده امپراطورى مى باشد. از آنجا که هر حکومتى نیازمند به نظم و امنیت مى‌باشد در نتیجه کشور ما انواع سیستمهاى ایجاد نظم و امنیت را در طى تاریخ مورد آزمایش قرار داده است. اما سیستم نوین ایجاد نظم و امنیت داخلى یعنى سازمان پلیس در ایران به حدود یکصد سال پیش مربوط مى‌‌باشد. شاه قاجار ناصرالدین شاه در سفرهاى سه گانه خود به اروپا و مشاهده پلیس نوین در آن کشورها و با استخدام یک مستشار بلژیکى به نام کنت دو بینو اولین سیستم پلیسى جدید را در ایران پایه گذارى نمود. این پلیس در طى یکصد سال گذشته و تا پیروزى انقلاب اسلامى در بهمن سال 1357 از فراز و نشیبهاى متفاوت برخوردار بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

حقوقی و قانون