اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950925201265811

تلاش برای ارتقای پایدار میانگین آمادگی خانواده ها

برنامه ملی خانواده آماده در مخاطرات اجرا می شود

کد: 13950925201265811

https://goo.gl/FtpIFs

، تهران , (اخبار رسمی): برنامه ملی خانواده آماده در مخاطرات، تلاشی برای ارتقای پایدار میانگین آمادگی خانواده هاست.

برنامه ملی خانواده آماده در مخاطرات اجرا می شود

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر، علی اعمی برنطین،مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان با اعلام این موضوع گفت:میانگین آمادگی خانواده ها در مواجهه با مخاطرات در سطح ملی را بر اساس مطالعات در سال 91 معادل 8  و نیم  و در سال 94 معادل 9 و سه دهم درصد اعلام شده که قابل قبول نیست.

وی ادامه داد: بر این اساس، برنامه ملی خانواده آماده در مخاطرات (خادم) از سوی معاونت آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر کشور پیش بینی و ابلاغ شده که بر اساس آن، با اجرای پایلوت طرح خادم در ابتدا، میزان آمادگی خانواده ها تا پایان برنامه ششم توسعه یعنی تا سال 1400 به حدود 30 در صد برسد.
وی این طرح را خانواده محور اعلام و ارتقاء پایدار آمادگی خانواده ها در مواجهه با مخاطرات را به عنوان هدف غایی آن دانست و بر حمایت توام با نقادی کارشناسی این برنامه تاکید کرد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان همچنین داوطلبان و برخی ارکان جامعه محلی حاضر در همایش روز جهانی داوطلب را به مشارکت و حمایت از این برنامه و معاونت آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان برای اجرای بهینه تر و اثربخش تر طرح خادم فراخواند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

جمعیت هلال احمر

پس از پیروزی انقلاب‌‌اسلامی و در سال 1359 دولت ایران با ارسال نامه‌ای به دولت سوئیس به عنوان امین و نگاهدارنده قراردادهای چهارگانه ژنو، اعلام کرد که استفاده از شیر و خورشید سرخ را به حالت تعلیق درآورده و به جای آن از نشان هلال‌احمر استفاده خواهد کرد. از آن پس جمعیت شیر و خورشید سرخ ایران به جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران تغییر نام یافت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | شهر و جامعه