اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950928201966552

با راه اندازی «فروشگاه‌ساز» اینترنتی ممکن شد

کسب و کار مستقل‌تان را در اینترنت پرفروش کنید

کد: 13950928201966552

https://goo.gl/aZ40YH

، تهران , (اخبار رسمی): در راستای کمک به رشد و توسعه کسب و کارهای مستقل که قصد فروش محصولات خود را در اینترنت دارند، پلتفرم آنلاینی شکل گرفته است که محصولات را از این مسیر به فروش می رساند.

کسب و کار مستقل‌تان را در اینترنت پرفروش کنید

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از فروشگاه‌ساز «هونریا»، امکان داشتن یک وب‌سایت تجاری برای کسب و کارهای مستقل یکی از نیازهای بازارهای نوین کسب و کار در عصر کنونی است.

بر اساس این گزارش فراهم سازی شرایطی که بتواند به کسب و کار ها کمک کند تا آنها از این طریق بتوانند کالای خود را بفروش برسانند یکی از دغدغه های صاحبان صنایع و مشاغل کوچک در عصر کنونی است.

چرا که این روزها بسیاری از مردم به دلایل مختلفی، خرید آنلاین و اینترنتی را نسبت به خریدهای سنتی را ترجیح می دهند و آن را در اولویت قرار داده‌اند؛ زیرا مزیت‌های خرید آنلاین همچون سهولت در خرید، دسترسی در تمامی ساعات شبانه روز، صرفه جویی در وقت، عدم وجود ترافیک، قیمت‌های ارزان‌تر، تخفیف‌های ویژه و امکان مقایسه کالاها و قیمت‌ها با یکدیگر را از این طریق در دسترس مشتری قرار می گیرد.

بر همین اساس برای فروش کالا، وجود وب‌سایت اینترنتی که بتواند به‌عنوان یک فروشگاه آنلاین عمل کند به صورت کامل احساس می شود تا با عرضه یک محصول به صورت آنلاین آن کالا را در معرض نمایش مشتری بگذارد.

در این حوزه، صاحبان کسب و کار آنلاین بر این باورند که ایجاد صفحه در شبکه‌های اجتماعی مانند فیسبوک، اینستاگرام و ... یا قراردادن شماره تماس یا ایمیل برای فروش آنلاین کفایت می کند اما حقیقت آنجاست که بهترین روش ترویج کسب‌وکار اینترنتی و افزایش فروش، راه اندازی یک سایت حرفه‌ای فروش است.

امروزه شبکه های اجتماعی راه حل مناسبی برای ورود به فضای مجازی و جذب مشتریان محسوب می شود اما صاحبان کسب و کار نباید این اصل را فراموش کنند که بسیاری از همین مخاطبان با وجود تمایل به خرید اینترنتی کالا، به‌دلایلی همچون نبود اعتماد به فضای این شبکه‌ها و مشکلات موجود در سیستم ثبت‌‍سفارش و پرداخت آنلاین آنها معمولا از خرید به این روش صرف‌نظر می کنند. 

به بیان دیگر، زمانی که عرضه و فروش کالا در مسیر کسب‌وکار اینترنتی و ایجاد وب‌سایت آنلاین تجاری گام برمی دارد، عواملی همچون درج نماد اعتماد الکترونیکی در وب‌سایت‌ها به منظور احترام به حقوق مشتری و اطمینان از قانونی بودن کسب‌وکار آن وب‌سایت، توسط مدیران باید رعایت می شود اما در طرف مقابل، این نوع اعتمادسازی در شبکه های اجتماعی هیچگاه شکل نمی گیرد.

لازم به ذکر است که مشتریان در خصوص کالاهای دست‌ساز، هنری و زیبا معمولا احساسی برخورد کرده و سعی می کنند تا در لحظه خرید کنند اما اگر از این خرید راضی نباشند تنها سعی می کنند که به طور منطقی خرید خود را توجیه کنند.

توجه به این مساله، این موضوع را آشکار می‌کند که اگر مشتری در زمان رویت کالای شما در اینترنت امکان سفارش و خرید داشته باشد، در لحظه تصمیم به خرید گرفته و اگر این امکان برای وی فراهم نباشد و خرید را به تعقیب بیندازد، رقیب شما از احساسات و تصمیم لحظه ای او استفاده می‌کند. 

بر همین اساس وجود وب‌سایت فروش محصولات، به‌عنوان بهترین روش در جذب مخاطب بیشتر شناخته می شود زیرا برقراری رابطه عمیق‌تر با مصرف‌کنندگان، جلب اعتماد و اطمینان خریدار، اعتبار بخشی به برند تجاری و فروش بیشتر و آسان‌تر از طریق وب‌سایت‌ها امکان پذیر شده است.

از طرف دیگر، مشکلات فراوانی همچون هزینه‌های بالای طراحی، راه اندازی و مدیریت وب‌سایت‌ برای صاحب کسب‌وکار وجود دارد که این موضوع را اندکی سخت و دور از دسترس می کند.

در این حوزه، پلتفرم هونریا یک امکان تازه را در دسترس صاحبان کسب و کارهای یادشده قرار داده است که با سهولت و صرف هزینه‌ای به مراتب کمتر، صاحب یک وب‌سایت شخصی حرفه ای شده و برند خود را گسترش دهند.

وب‌سایت فروشتان را بسازید

روش کار در این پلتفرم آنلاین بدین صورت است که با وارد شدن در سایت هونریا و ورود به بخش ثبت‌نام، می‌توان فروشگاه آنلاین را راه‌اندازی کرد تا از این طریق، صاحب کسب‌وکار یک کالا را به نمایش گذاشته و  با توضیحات لازم ارائه کند؛ ضمن آنکه می توان با درج قیمت روی محصول، از امکان فروش آنلاین نیز بهره‌مند می شوند.

محیط کاربری واکنش‌گرا و جذاب، خرید را برای کاربران آسان و لذت‌بخش می‌کند؛ از طرفی باید توجه داشت که ارسال کالا برای خریدار نیز بر عهده فروشنده است و در صورتی‌که یک فعال کسب‌وکار، کد اقتصادی یا شرکت ثبت شده‌ای را ندارد می‌تواند از درگاه‌های واسط برای فروش آنلاین استفاده کند.

بر اساس این گزارش، زمانی که یک فرد اقدام به راه‌اندازی فروشگاه مدنظر خود در هونریا می‌کند، این مجموعه فروشگاه ساز، امکاناتی را نظیر ایجاد درگاه پرداخت را برای مشتری محیا می کند؛ به این صورت که هر فرد متقاضی می‌ تواند درگاه پرداخت شخصی خود را از طریق وب سایت زرین پال ثبت کرده و خریداران، طبق قوانین امنیتی زرین پال کلیه پرداخت ها را از این طریق انجام دهند.

بر اساس این گزارش، با خدمات یادشده، اطلاعات مناسب در زمینه های برندینگ، بازاریابی آنلاین، عکاسی، گرافیک و هر آنچه در این مسیر برای رشد کسب و کار به آن نیاز دارید از طریق وبلاگ و کانال تلگرام در اختیارتان می‌گذارد و همواره با پشتیبانی و مشاوره 24 ساعته به مشاغل خدمات می دهد.

راه اندازی فروشگاه به دو صورت رایگان و خرید اشتراک ماهیانه و سالیانه انجام پذیر است و متقاضیان می توانند به منظور ثبت‌نام رایگان، به  آدرس مراجعه کنند.

از دیگر ویژگی ها و امکانات می توان به اضافه کردن نامحدود کالا از نظر تعداد و تنوع، امکان تعریف ویژگی های محصولات (از قبیل رنگ و سایز و مدل و قیمت)، امکان مدیریت موجودی محصولات، قابلیت شخصی سازی  طراحی قالب های فروشگاهی، امکان اداره و کنترل فروشگاه از طریق اپلیکیشن های Android و iPhone  (به زودی) و  امکان نظر دهی کاربران در مورد محصولات اشاره کرد.

همچنین مجهز بودن به صفحه داشبورد شامل آمار فروش، سفارشات و بازدید ها، آموزش راهکارهای فروش و مدیریت فروشگاه در وبلاگ و تلگرام، پهنای باند نامحدود و پشتیبانی پرداخت آنلاین به وسیله درگاه های کمکی پرداخت (مانند زرین پال) اشاره کرد.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه ساز هونریا

هونریا یک سرویس فروشگاه ساز اینترنتی است که با هدف کمک به رشد برندها و خرده‌فروشی‌های مستقل راه‌اندازی شده است. تمامی فرآیند راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی از سوی هونریا صورت می گیرد و کاربر فقط کافی است آن را شخصی سازی کند که منظور از شخصی‌سازی ثبت محصولات و اطلاعات مربوط به فروشگاه خود است .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]