اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950928202016507

جشنواره یلدای «نی نی لازم» برگزار می‌شود

تخفیف‌ 10درصدی برای خرید محصولات سیسمونی

کد: 13950928202016507

https://goo.gl/j7vTet

، تهران , (اخبار رسمی): جشنواره یلدای شرکت نی نی لازم به مناسبت شب یلدا از تاریخ 28 آذرماه آغاز و مشتریان در مدت این جشنواره می‌توانند تمام محصولات سایت را با 10 درصد تخفیف تهیه کنند.

جشنواره نی نی لازم به مناسبت شب یلدا برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی شرکت نی نی لازم، جشنواره تخفیف‌های ویژه محصولات این شرکت با عنوان جشنواره یلدای نی نی لازم به مناسبت شب یلدا از تاریخ 28 آذرماه به مدت 3 روز روز برگزار می‌شود.

بهرام نیک پزشک مدیرعامل شرکت نی نی لازم مشتری‌مداری را هدف اصلی برگزاری این جشنواره دانست و تصریح کرد: سعی می‌شود در دوره زمانی مشخصی با برگزاری جشنواره‌هایی از این دست، ضمن افزایش ارتباط دوسویه با مشتریان، بستری برای بهره‌مندی همه اقشار از محصولات شرکت فراهم شود.

نیک پزشک به تشریح جزئیات بیشتر این جشنواره پرداخت و اظهار داشت: در جشنواره یلدا تخفیف‌ها شامل تمام محصولات سایت و برای تمامی سفارشات ثبت شده در سایت است و هدیه ویژه ای هم تدارک دیده شده است.

وی ادامه داد: آنچه سرلوحه فعالیت‌های شرکت  است، در کنار ارتقای کیفی و کمی محصولات بوده و بهبود خدمات دهی مناسب به مشتریان با بهره ‌گیری از الگوهای مدرن و کارامد است.

علاقه مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت شرکت نی نی لازم  مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نی نی لازم

بواسطه اینکه لوازم و سیسمونی نوزاد از دامنه بسیار وسیعی برخوردار میباشد سعی کرده ایم بهترین برندها از معتبر ترین شرکت ها در زمینه نوزاد را به مشتریان گرامی معرفی کنیم . در عین حال در بخش سفارش تلفنی شما میتوانید در صورتیکه برند یا وسیله خاصی مد نظرداشته باشید بصورت تلفنی سفارش دهید تا در اسرع وقت برای شما تهیه کنیم. نی نی لازم اولین فروشگاه اینترنتی سیسمونی در ایران است که با اخذ "نماد اعتماد الکترونیکی" از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت و معدن سعی در بالابردن اطمینان و امنیت مشتریان خود دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]