اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950928202446657

امکانی که از سوی ایران دلیور فراهم شده است

خرید انواع کتاب ، ایبوک و کتابخوان از سایت آمازون

کد: 13950928202446657

https://goo.gl/jQjtLd

، (اخبار رسمی): گروه ایران دلیور امکان تهیه انواع کتاب خوان یا ایبوک ریدر از تمام برند های معتبر دنیا را دارد. خرید کتاب خوان های کیندل آمازون، نوک های بارنز اند نوبل و یا ایبوک ریدر های سونی، اسوس و اونیکس از وب سایت های اصلی و ارسال در سریع ترین زمان ممکن امکان پذیر است.

خرید انواع کتاب ، ایبوک و کتابخوان از سایت آمازون

به گزارش روابط عمومی ایران دلیور، متاسفانه در دوره ای زندگی می کنیم که سرانه مطالعه کتاب رو به کاهش میباشد و یکی از اصلی ترین دلایل آن وقت زیادی است که ما صرف تماشای تلویزیون، یا کارکردن با تبلت، گوشی و بطور کلی استفاده از اینترنت میکنیم و این موضوع باعث فراموش شدن لذت مطالعه کتاب در میان ما شدن است.

اما جدا از آن دسته از افرادی که همچنان علاقه خود را به خرید و مطالعه کتاب حفظ کرده اند، دلایل خوبی مانند کاهش استرس، کاهش ریسک ابتلا به آلزامیر، افزایش هوش، بهتر شدن روابط اجتماعی و یا حتی افزایش هوش وجود دارد تا سایر افراد نیز شروع به مطالعه هر چند محدود در طول روز یا هفته کنند.

حال چنانچه بنا به هر دلیلی مانند تحقیقات، سرگرمی، تحصیلی و … بدنبال خرید کتاب هایی هستید که شاید امکان تهیه آنها در ایران وجود نداشته باشد یا به دنبال نسخه های الکترونیکی برای خرید کتاب میباشید،‌ میتوانید از ما کمک بگیرید.

گروه ایران دلیور این امکان را دارد تا کتاب مورد نظر شما چه به صورت فیزیکی و چه به صورت الکترونیکی و ایبوک را از مراجع بین المللی و آنلاین مانند وب سایت آمازون خرید و برای شما ارسال کند.
امکان خرید کتاب های کیندل آمازون و ارسال برای شما بصورت گیفت نیز وجود دارد.

در صورتی که جزو آن دسته افرادی هستید که وقت زیادی صرف خرید کتاب و مطالعه می کنید، گروه ایران دلیور امکان تهیه انواع کتاب خوان یا ایبوک ریدر از تمامی برند های معتبر دنیا را دارد. خرید کتاب خوان های کیندل آمازون، نوک های بارنز اند نوبل و یا ایبوک ریدر های سونی، اسوس و اونیکس از وب سایت های اصلی و ارسال در سریع ترین زمان ممکن امکان پذیر است.

برای اطلاعات بیشتر در رابطه با خرید کتاب مطالب زیر را مطالعه کرده و یا با همکاران ما تماس بگیرید.

لیست وب سایت های پیشنهادی ایران دلیور برای خرید آنلاین کالا

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایران دلیور

ایران دلیور جز اولین گروه از پایه گذاران سرویس های پرداخت آنلاین و خریدهای بین المللی در ایران است. شروع فعالیت اعضای گروه به صورت غیررسمی به قبل از سال 1382 برمیگردد و بعد از چند سال فعالیت، این گروه به صورت رسمی فعالیت خود را از سال 1388 و با هدف اصلی خرید انواع کالاها از وب سایت های فروش کالا در سرتاسر جهان و ارسال آن به ایران آغاز کرد، فعالیتی که تا به این لحظه ادامه دارد. هدف ما در این راه صرفه جویی در وقت مشتریان, کاهش هزینه ها و همچنین تهیه کلیه اقلامی است که تهیه آن در ایران به راحتی امکان پذیر نیست.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]