اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950929202546329

«آواناروشه» شعبه جدید خود را افتتاح کرد

افتتاح دومین فروشگاه برندهای ورزشی در تهران

کد: 13950929202546329

https://goo.gl/hhA7qs

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت آواناروشه، دومین فروشگاه خود در شهر تهران را بیست و هفتم آذرماه مصادف با میلاد پیامبر رحمت افتتاح کرد.

افتتاح دومین فروشگاه برندهای ورزشی در تهران

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روبط عمومی شرکت آواناروشه، پورآذر مدیرعامل شرکت آواناروشه با ابراز خرسندی از استقبال به عمل آمده از محصولات ورزشی BH اسپانیا و Reebok انگلستان در شهر تهران اظهار  داشت: به دنبال آن هستیم که در کنار رشد کیفی در محصولات و خدمات، رشد کمی را هم در گستره کاری خود داشته باشیم.

وی با تاکید بر لزوم استمرار توسعه پایدار در کسب و کار، تصریح کرد: حرکت رو به جلو از مهمترین اصول رشد و پیشرفت است و گسترش محدوده فعالیت جزو علائم حرکت رو به جلو محسوب می‌شود.

مدیرعامل شرکت آواناروشه در پایان تاکید کرد: آنچه که امروز اتفاق افتاد بخشی از پازل بزرگی است که سعی در تکمیل آن در صنعت تجهیزات ورزشی کشور  داریم و بر اساس برنامه درازمدت از پیش تعریف شده در مسیر آن گام بر  می‌داریم.

برای کسب اطلاعات بیشتر وبسایت آواناروشه را ببینید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت آواناروشه

شرکت آواناروشه نماینده رسمی و انحصاری کمپانی BH اسپانیا و Reebok انگلستان در ایران، ارائه دهنده تجهیزات ورزشی قدرتی، هوازی، فیتنس و تناسب اندام و زیبایی و ماساژ با کیفیت و استاندارد جهانی در ایران. ارائه دهنده خدمات ورزشی از جمله طراحی و تجهیز سالنهای ورزشی بدنسازی و تناسب اندام، طراحی و تجهیز Home Gym ساختمانهای لوکس و مدرن. تنها ارائه دهنده تردمیل ، دوچرخه ثابت و الپتیکال های Out Door مقاوم در برابر تابش مستقیم نور آفتاب و رطوبت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]