اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950929202785500

علاقمندی نیوزیلندی‌ها برای تولید انرژی درایران

کد: 13950929202785500

https://goo.gl/BJ77PW

، تهران , (اخبار رسمی): بخش ژئوترمال نیوزیلند به دنبال سفر هیات تجاری بخش خصوصی این کشور به همراه مقامات دولتی آن به ایران، نسبت به توسعه فعالیت های ژئوترمال در ایران ابراز علاقمندی کرده است.

علاقمندی نیوزیلندی‌ها برای تولید انرژی درایران

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی ایران، بخش ژئوترمال نیوزیلند به دنبال سفر هئیت تجاری بخش خصوصی این کشور به همراه مقامات دولتی این کشور به ایران، نسبت به توسعه فعالیت های ژئوترمال در ایران ابراز علاقمندی کرده است.
 بخش ژئوترمال نیوزیلند به فعالان انرژی های تجدیدپذیر کشورهای دیگر پیوسته که به دنبال فرصتی جهت حضور در پروژه های توسعه انرژی ژئوترمال در ایران هستند.
 مسئولان شرکت ژئوترمال نیوزیلند، اخیرا با سفر به ایران با شرکای ایرانی دیدار کرده و زمینه های همکاری در در بخش پروژه های تولید انرژی ژئوترمال در این کشور را بررسی کرده اند.
 مایک آلن، مدیر اجرایی شرکت ژئوترمال نیوزیلند که در این سفر حضور داشته و اطلاعاتی را در مورد فرصت های ژئوترامل و انرژی های نو در ایران به دست آورده است. وی در این باره گفت: « نیوزیلند ض5 سال پیش در پروژه های اولیه توسعه انرژی ژئوترمال در منطقه سبلان ایران مشارکت داشت... اکنون ما به دنبال این هستیم ببینیم که چه فرصت های بیشتری در دسترس ما قرار دارند.»
 آلن افزود: «ایران از پتانسیل ژئوترمال خوبی برخوردار است. دولت در حال تشویق بخش خصوصی به فعالیت است. ما علاقمند به همکاری فنی و نه سرمایه گذاری در این فعالیت ها هستیم.» در بررسی های انجام شده در سال 1998 در کوه ها سبلان ایران چند منطقه با مقاومت پایین در اطراف مجموعه های آتشفشانی شناسایی شده که ارزش تحقیقات بیشتر از طریق حفاری های عمیق را دارند

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران

سال 1263 مجلس «وکلای تجار» به عنوان اولین نهاد حامی تجار ایران شکل گرفت. این نهاد بعدها به اتاق بازرگانی تغییر نام داد. مورخان تاریخ اقتصاد ایران اعتقاد دارند، پایه تمامی فعالیت‌های صنفی و تخصصی بخش بازرگانی کشور از همین نهاد شکل گرفته است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]