اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950929203064772

با امضای قرارداد انحصاری با اتحاد تجاری روسیه و ایران (RIRTA) صورت گرفت

توسعه فعالیت های «زودل» در بازار روسیه

کد: 13950929203064772

https://goo.gl/Olw82s

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت تجاری زودل طی قراردادی، گروه اتحاد تجاری روسیه و ایران (RIRTA) را به عنوان نماینده انحصاری این شرکت در کشور روسیه انتخاب کرد.

زودل حضور خود را در روسیه توسعه داد.

شرکت پارسیان کسب و کار هم محله با نام تجاری زودل (zoodel.com)، دروازه آنلاین صادرات ایرانی، طی قراردادی، گروه اتحاد تجاری روسیه وایران (RIRTA)را به عنوان نماینده انحصاری این شرکت در کشور روسیه برگزید.

به گزارش اخبار رسمی به نقل از زودل، شرکت پارسیان کسب‌وکار هم‌محله با نام تجاری «زودل» طی قراردادی، گروه اتحاد تجاری روسیه و ایران  (RIRTA) را به عنوان نماینده انحصاری این شرکت در کشور روسیه انتخاب کرد.

شرکت RIRTA همراه شرکت‌های روسی و ایرانی فعال در همکاری‌های اقتصادی دو جانبه در روسیه است ؛ این شرکت به‌طور فعال، با اتاق‌های بازرگانی، انجمن های کارآفرینی، شرکت‌ها و دفاتر ایرانی و روسی همکاری داشته و با حضور در سمینارهای منطقه‌ای و ملاقات‌های تجاری، به افزایش بهره‌وری مخاطبین کسب‌و‌کار در بازارهای دو کشور می‌پردازد.

این سند همکاری توسط مهرزاد خویی مدیرعامل زودل و تاتیانا کاپلانووا مدیر عامل RIRTA در حضور رجب صفروف رئیس شورای روابط روسیه و ایران امضا شد.

این شرکت با هدف کمک به شرکت‌های ایرانی در امر صادرات تاسیس شده و از طریق بستر تجارت آنلاین، شرکت‌ها می‌توانند محصولات خود را به شکل مناسب در یک وب‌سایت پربازدید معرفی کرده و ضمن بهبود کسب و کار، با پیدا کردن مشتریان در خارج از ایران به خصوص در کشورهای همسایه و جاده ابریشم (عراق، افغانستان، ترکیه، عمان، آذربایجان، ارمنستان، قزاقستان، ترکمنستان، تاجیکستان، گرجستان، قرقیزستان، پاکستان و روسیه) تجارت خود را گسترش دهند.

مهرزاد خویی، مدیرعامل زودل در این راستا گفت: هدف از ایجاد‌ این شرکت، بهبود کسب‌وکار شرکت‌ها در ایران و همچنین توسعه صادرات از ایران به کشورهای همسایه و کشورهای حوزه جاده ابریشم است.

بر همین اساس با استفاده از بستر تجارت آنلاین، تامین‌کنندگان و خریداران به راحتی می‌توانند با شرکای تجاری جدید ارتباط برقرار کرده و در فضایی قابل اطمینان اطلاعات محصولات خود را به‌صورت شبانه‌روزی و هفت روز هفته در دسترس خریداران بالقوه قرار داده و به داد و ستد بپردازند.

RIRTA به عنوان یک شریک تجاری توانمند، ما را در برداشتن گام تازه‌ای در راستای گسترش روابط تجاری ایران و روسیه یاری خواهد کرد.

تاتیانا کاپلانووا، مدیر عامل RIRTA نیز در همین رابطه اظهارکرد: اجرای این قرارداد باید انگیزه‌ای بیشتر را برای رشد و توسعه مؤثر حجم تعاملات تجارت خارجی را از طریق بستر تجاری آنلاین زودل، فراهم کرده زیرا تجار برای یافتن شرکای تجاری مناسب و دادوستد بهینه باید با حداقل ریسک ممکن روبه رو شوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

زودل (Zoodel)

زودل (Zoodel.com) با هدف تسهیل و بهبود تجارت و برای کمک به صادرات شرکت‌های ایرانی تأسیس شده است. شرکت‌ها می‌توانند محصولات خود را در وبسایت زودل معرفی کرده و با خدمات بازاریابی ما درکشورهای همسایه (افغانستان، عراق، ترکیه و عمان) و همچنین کشورهای جاده ابریشم (ارمنستان، آذربایجان، گرجستان، قزاقستان، پاکستان، قرقیزستان، تاجیکستان، ترکمنستان و روسیه) کسب و کار خود را گسترش دهند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]