اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950929203506023

آغاز گردهم‌آیی کودک، کتاب، جامعه 30 آذر در تبریز

کد: 13950929203506023

https://goo.gl/J8II8b

، تهران , (اخبار رسمی): صبح سی‌ام آذرماه گردهمایی «کودک- کتاب – جامعه» در تبریز آغاز به کار می‌کند.

آغاز گردهم‌آیی کودک، کتاب، جامعه 30 آذر در تبریز

به گزارش اخبار رسمی به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، با ورود کاروان کتاب به آذربایجان شرقی نویسندگان کودک و نوجوان در هشت شهرستان اهر، بستان‌آباد، سراب، آذرشهر، عجب‌شیر، مرند، ورزقان، شبستر سفر و با مخاطبان خود دیدار می‌کنند. 
براساس این گزارش 50 تن از اعضای انجمن نویسندگان کودک و نوجوان همچون  مهدی حجوانی، مصطفی رحماندوست، محمدرضا شمس، ناصر کشاورز، لاله جعفری، جعفر ابراهیمی شاهد، رودابه حمزه‌ای و شهلا انتظاریان  امروز بعدازظهر سفر خود به آذربایجان شرقی را آغاز می کنند.
قرار است در طول سه روز حضور این نویسندگان در این استان، آن‌ها علاوه بر دیدار با مخاطبان خود، با صاحبان صنایع نیز دیدار کنند.
از دیگر برنامه‌های این گردهمایی نشستی با معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری و جلسه‌ای با ستاد احیای دریاچه‌ی ارومیه خواهد بود.
به گفته‌ی دبیرخانه‌ی این گردهمایی تجلیل از دو نویسنده‌ی استانی نیز در دستور کار این گردهمایی قرار دارد.
گفتنی است که این گردهمایی با مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی و انجمن نویسندگان کودک و نوجوان برگزار خواهد شد. نویسندگان قرار است شب یلدا را در کنار مربیان و اعضای کانون این استان برگزار کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سال 1344 با هدف ایجاد امکانات لازم جهت رشد و پرورش فکری و ذوقی کودکان و نوجوانان تاسیس شده است و عرصه فرهنگ، ادب، تعلیم و تربیت و هنر ایران در این سال‌ها شاهد رشد، بالندگی و تکامل این نهاد تاثیرگذار بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نشریات و کتاب