اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950930203595797

افزایش 154 درصدی کشفیات مواد مخدر در گلستان

کد: 13950930203595797

https://goo.gl/kErxHD

، تهران , (اخبار رسمی): طی 9 ماهه گذشته شاهد کشف سه تن و 600 کیلو گرم انواع مواد مخدر بوده ایم که این میزان کشفیات در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 154 درصد افزایش را نشان می دهد.

افزایش 154 درصدی کشفیات مواد مخدر در گلستان

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی،سردار علی اکبر جاویدان،فرمانده نیروی انتظامی گلستان  در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان این خبر را اعلام کردو گفت: مصرف مواد مخدر را ریشه اصلی بسیاری از بزهکاری‌ها و ناهنجاری های اجتماعی است و طلاق، بیماری های روانی و جسمی و از هم پاشیدگی خانواده ها از مهمترین نتایج اعتیاد است.

سردار جاویدان افزایش کشفیات مواد مخدر، دستگیری خرده فروشان و پایین آمدن سن اعتیاد را زنگ خطر دانست وگفت:طی 9 ماهه گذشته شاهد کشف سه تن و 600 کیلو گرم انواع مواد مخدر بوده ایم که این میزان کشفیات در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 154 درصد افزایش را نشان می دهد.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: مصرف موادمخدر یک معضل اجتماعی و خطری است بالقوه که با افزایش دانش و مهارت افراد جامعه خصوصا جوانان و آشنایی علمی با آن و تاثیری که بر جسم انسان می گذارد می توان از بروز این پدیده خانمانسوز پیشگیری کرد.

وی یکی از اولویت های اصلی پلیس را بحث تعامل با دیگر دستگاه ها به منظور پیشگیری از اعتیاد دانست و تصریح کرد، همه دستگاه های مرتبط با مواد مخدر بایستی با یک عزم جدی و به صورت جهادی در خصوص پیشگیری از اعتیاد گام بردارند.

فرمانده انتظامی استان در پایان به راههای پیشگیری از اعتیاد اشاره کرد و افزود: افزایش سطح آگاهی جامعه، افزایش مهارتهای زندگی، تقویت باورهای دینی و معنوی، پر کردن اوقات فراغت جوانان و تقویت جسم با فعالیتهای ورزشی می تواند نقش مهمی در کاهش گرایش به مواد مخدر ایفا کند .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ناجا

این کشور در بیش از دو هزار سال قبل و در دوران سلسله هخامنشیان اولین بنیانگذار سیستم حکومتى گسترده امپراطورى مى باشد. از آنجا که هر حکومتى نیازمند به نظم و امنیت مى‌باشد در نتیجه کشور ما انواع سیستمهاى ایجاد نظم و امنیت را در طى تاریخ مورد آزمایش قرار داده است. اما سیستم نوین ایجاد نظم و امنیت داخلى یعنى سازمان پلیس در ایران به حدود یکصد سال پیش مربوط مى‌‌باشد. شاه قاجار ناصرالدین شاه در سفرهاى سه گانه خود به اروپا و مشاهده پلیس نوین در آن کشورها و با استخدام یک مستشار بلژیکى به نام کنت دو بینو اولین سیستم پلیسى جدید را در ایران پایه گذارى نمود. این پلیس در طى یکصد سال گذشته و تا پیروزى انقلاب اسلامى در بهمن سال 1357 از فراز و نشیبهاى متفاوت برخوردار بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

حقوقی و قانون