اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951001204285797

کشف 91 درصدی جرایم فضای مجازی در فارس

کد: 13951001204285797

https://goo.gl/pnLB3A

، تهران , (اخبار رسمی): 91 درصدی جرایم فضای مجازی در استان فارس در ماموریت های ویژه پلیس از ابتدای سال جاری تا کنون کشف شده است .

کشف 91 درصدی جرایم فضای مجازی در فارس

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی ،سرداراحمد علی گودرزی، فرمانده  انتظامی استان فارس در هفدهمین همایش کوپ فرماندهی انتظامی استان فارس، با اشاره به گستردگی استان و تنوع مأموریت های انتظامی،گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون یک هزار و 178 نفر در جاده های استان بر اثر وقوع حوادث رانندگی جان خود را از دست داده اند.

فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به حجم بالای کار و مأموریت های نیروی انتظامی درسطح استان، گفت: روزانه در استان فارس بیش از سه هزار عملیات انتظامی توسط مأموران انجام می گیرد.

گودرزی تصریح کرد: امروزه پلیس از مرز سنتی گذر کرده است و به سمت جامعه محور بودن حرکت می کند.

وی با اشاره به افزایش حرفه ای گرایی و دانش بنیانی پلیس، افزود: کشف 91 درصدی جرایم فضای مجازی و 67.5درصدی جرایم به صورت علمی در سطح استان نشان دهنده این موضوع است.

فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به اجرای طرح مکنا در کلانتری ها و پاسگاه های انتظامی استان، خاطرنشان کرد: با اقدامات انجام شده جرایم کارکنان انتظامی استان 53 درصد کاهش داشته است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ناجا

این کشور در بیش از دو هزار سال قبل و در دوران سلسله هخامنشیان اولین بنیانگذار سیستم حکومتى گسترده امپراطورى مى باشد. از آنجا که هر حکومتى نیازمند به نظم و امنیت مى‌باشد در نتیجه کشور ما انواع سیستمهاى ایجاد نظم و امنیت را در طى تاریخ مورد آزمایش قرار داده است. اما سیستم نوین ایجاد نظم و امنیت داخلى یعنى سازمان پلیس در ایران به حدود یکصد سال پیش مربوط مى‌‌باشد. شاه قاجار ناصرالدین شاه در سفرهاى سه گانه خود به اروپا و مشاهده پلیس نوین در آن کشورها و با استخدام یک مستشار بلژیکى به نام کنت دو بینو اولین سیستم پلیسى جدید را در ایران پایه گذارى نمود. این پلیس در طى یکصد سال گذشته و تا پیروزى انقلاب اسلامى در بهمن سال 1357 از فراز و نشیبهاى متفاوت برخوردار بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

حقوقی و قانون