اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951001204535757

محمد مهدی تندگویان در واکنش به گزارش رییس پلیس راهور تهران بیان کرد

عضویت شهر آفتاب در اتحادیه بین المللی نمایشگاه ها

کد: 13951001204535757

https://goo.gl/5krdu1

، تهران , (اخبار رسمی): نایب رییس کمیسیون شهر سازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران گفت اگر به واقع برگزاری نمایشگاه درب محل دائمی نمایشگاه گره ترافیکی ایجاد می کند چرا پلیس قرارداد چند صد میلیونی با شرکت سهامی نمایشگاه ها منعقد می کند.

عضویت شهر آفتاب در اتحادیه بین المللی نمایشگاه ها

به گزارش اخبار رسمی به نقل از اداره کل ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران محمد مهدی تندگویان در سیصد و چهاردهمین جلسه شورا پس از ارائه گزارش توسط رییس پلیس راهور تهران بزرگ گفت : در موضوع برگزاری نمایشگاه من دو تذکر دارم که نخست به خود هیات رییسه شورا باز می گردد. متاسفانه در خود شورا هم مصوبات مربوط به نمایشگاه به درستی پیگیری نمی شود .

وی ادامه داد: از سال 83 شورا مصوبه ای دارد مبنی بر الزام شهرداری تهران به جلوگیری از برگزاری نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه ها که البته آن زمان هنوز نمایشگاه شهر آفتاب احداث نشده بود .
تندگویان ادامه داد : اما امروز که نمایشگاه شهر آفتاب راه اندازی شده و خوشبختانه به عضویت اتحادیه بین المللی نمایشگاه ها هم در آمده و این اتحادیه شهر آفتاب را تایید کرده چرا همچنان این نمایشگاه ها در محل دائمی برگزار می شود .
وی افزود : در شهر آفتاب 1700 میلیارد تومان هزینه شده ولی 10 ماه است بلا استفاده مانده و من تعجب می کنم که آقای رییس گفتند برخی نمایشگاه ها از قبل قرارداد دارند حال آنکه انتقال این نمایشگاه ها به شهر آفتاب بسیار راحت و سهل است و قرارداد های قبلی مانعی برای انتقال آنها به شهر آفتاب نیست. هیچ بهانه ای برای عدم برگزاری نمایشگاه در شهر آفتاب نداریم زیرا همه زیر ساخت ها آماده شده و مجوزهای بین المللی این سایت هم آمده است.
تندگویان سپس خطاب به پلیس گفت : اگر برگزاری نمایشگاه در محل دائمی گره ترافیکی ایجاد می کند چرا نیروی انتظامی تهران بزرگ هر ساله قرارداد چند صد میلیونی با شرکت سهامی نمایشگاه ها منعقد می کند که بخشی از آن مربوط به ساماندهی ترافیک محدوده نمایشگاه است ، این موضوع هم قابل نقض نیست، چرا که تا چند سال پیش شخص بنده اسناد آن را امضاء می کردم.
نایب رییس کمیسیون شهر سازی و معمایر شورا همچنین خاطر نشان ساخت: متاسفانه در موضوع برگزاری نمایشگاه ها ما برخورد دو گانه داریم چرا که از طرفی با سازمان ها مماشات می کنیم و از طرفی ابراز می داریم که گره ترافغیکی این محل باید رفع شود.
وی اضافه کرد: خیابان جنوبی نمایشگاه به عنوان پارکینگ به صدا و سیما واگذار شده است و صدا و سیما درست وسط خیابان درب گذاشته و این در حالی است که آن منطقه خروجی نمایشگاه بین المللی و خروجی مجموعه انقلاب و خروجی خودِ صدا و سیماست.
با چه تدبیری این تصمیم صورت پذیرفته ؟! حال آنکه دسترسی ها به سمت جنوب بزرگراه شهید چمران نیز فراهم نشده است .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شورای اسلامی شهر تهران

شورای اسلامی شهر تهران جایگاهی حقوقی است که 31 عضو آن از طریق رای مستقیم مردم انتخاب می شوند. وظیقه شورای شهر قانون گذاری و نظارت بر عملکرد مدیریت شهری را بر عهده داشته و یکی از مهمترین وظایف موردی آن انتخاب شهردار برای مدت 4 سال است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]