اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951001204776720

«چوق» اولین استارتاپ لجستیک و زنجیره تامین در ایران شد

ورود رسمی استارت‌آپ‌ها به حوزه کافه و رستوران

کد: 13951001204776720

https://goo.gl/cG3goe

، تهران , (اخبار رسمی): نبود استارت‌آپ‌های لجستیکی و زنجیره تامین کالا، بسیاری از تامین‌کنندگان کالا را به دلیل وسعت و ناهمگون بودن بافت بازار و همچنین هزینه‌های بالای بازاریابی و توزیع با مشکل مواجه کرده بود.

ورود رسمی استارت‌آپ‌ها به حوزه کافه و رستوران

استارت‌آپ چوق،با ایجاد اولین سیستم لجستیک و زنجیره تامین کالا، به صورت تخصصی در حوزه کافه و رستوران فعالیت خود را در شهر تهران آغاز کرده و در حال توسعه است.

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی راهکارهای خلاقانه «چوق»، در سال‌های اخیر استارت‌آپ‌ها با رونق نسبی در ایران روبه‌رو شده‌اند و از حوزه‌هایی مانندبرگزاری رویدادهای مختلف و گردهمایی‌های متعدد،حالا به سطحی رسیده اند که حالا انبوهی کاربر ایرانی، در تب‌و‌تاب راه اندازی استارت‌آپ قرار گرفته‌اند.

بررسی ها در این حوزه گویاست که هم اکنون، استارت‌آپ‌ها درحوزه‌های مختلفی نظیر خدمات گردشگری، رفاهی، مالی، فرهنگی و ... مشغول به فعالیت هستند و فعالان این نوع کسب و کارها به سمت حوزه‌های تخصصی‌تر درحال حرکت هستند.

بر اساس این گزارش،یکی از حوزه هایی که تا کنون استارت آپ‌ها حضور نداشته اند، صنعت لجستیک و زنجیره تامین در حوزه های مختلف و خاصه صنعت رستوران و کافه داری ایران بوده است.

در این بخش، صاحبان کسب‌و‌کار در ایران دسترسی آسان کالاهای مورد نیاز خود را یک مطالبه می‌دانند؛ چراکه بسیاری معتقدند که خرید تعداد زیادی از کالاها در برخی نقاط کشور بسیار سخت و یا حتی غیرممکن است.

بسیاری از تأمین‌کنندگان کالا، به دلیل پهناور بودن کشورمان، ناهمگون بودن بافت بازار و نیز هزینه‌های بالای بازاریابی و توزیع به تمام بازار و موقعیت‌های فروش دسترسی ندارند و چه بسا تأمین‌کنندگان بزرگ و کوچک در این محیط با مشکلات فراوانی روبه‌رو می شوند و همین نکته ضرورت حضور استارت‌آپ‌ها در این بخش را جدی کرده است..

 بر پایه این گزارش، بعد از دو سال تحقیق و توسعه در این حوزه، یکی از تازه‌ترین اتفاق ها حضور یک استارت آپ در این بخش است که از خرداد سال 1395 وارد بازار حمل و نقل و تامین مواد شد.

 استارت‌آپ چوق،با ایجاد اولین سیستم لجستیک و زنجیره تامین کالا، به صورت تخصصی در حوزه کافه و رستوران فعالیت خود را در شهر تهران آغاز کرده و در حال توسعه است. 

این مجموعه به عنوان نخستین استارتاپ لجستیکی و زنجیره تامین در ایران، به صورت عملی دو گروه را در یک بازار مجازی به یکدیگر متصل می‌کند.

این وب‌سایت از یک طرف به فروشندگان اجازه می‌دهد تا بدون نیاز به سرمایه‌گذاری در حوزه‌های فناوری اطلاعات و بازاریابی،محصولات خود را در سراسر کشور  به فروش برسانند و از طرف دیگر به مشتریان(رستوران‌ها و کافی شاپ ها)‌ این امکان را می دهد که با استفاده از رایانه و تلفن همراه، به‌ راحتی به طیف گسترده‌ای از محصولات در مکان و زمان دلخواه‌شان متصل شوند.

بر اساس این گزارش، استارت‌آپ یاد شده، یک نرم افزار «منبع‌ باز» مدیریتی است که با هدف فعالیت درحوزه کافه، رستوران و تامین مواد اولیه آن راه اندازی شده و در مرحله جذب سرمایه قرار دارد.

لازم به ذکر است که این استارتاپ، با حمایت شرکت های سرمایه گذاری و بزرگان صنعت کافه و رستوران در آذر ماه سال 1395 به صورت رسمی وارد بازار شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

راهکارهای خلاقانه چوق

راهکارهای خلاقانه چوق در سال جار ی فعالیت رسمی خود را آغاز کرد. راهکارهای خلاقانه چوق تأمین ‌کننده‌ی کالا نیست، بلکه یک درگاه مطمئن برای دسترسی به صدها تأمین‌ کننده‌ی معتبر است. به این معنا که پس از ثبت سفارش شما به عنوان خریدار، کالا از سوی تأمین‌ کننده در اختیار فروشگاه چوق قرار می‌گیرد و پس از کنترل کیفیت و حصول اطمینان از صحت و سلامت کالا، از طریق بخش ارسال، به سمت خریدار روانه می‌شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]