اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951001205106066

اکران افتتاحیه «فصل باران‌های موسمی» برگزار می‌شود

کد: 13951001205106066

https://goo.gl/Zy5bmj

، تهران , (اخبار رسمی): مراسم اکران افتتاحیه فیلم سینمایی فصل باران‌های موسمی روز شنبه چهارم دی ماه برگزار می‌شود.

اکران افتتاحیه «فصل باران‌های موسمی» برگزار می‌شود

به گزارش اخبار رسمی به نقل از مشاور رسانه‌ای فیلم فصل بارانهای موسمی، آیین دیدار با عوامل و اکران افتتاحیه فیلم فصل بارانهای موسمی روز شنبه 4 دی ماه ساعت 20 درموزه سینما برگزار می‌شود.

در این مراسم سازندگان فیلم فصل بارانهای موسمی با مخاطبان گفتگو می‌کنند و پوستر فیلم امضا می‌شود و برای اولین بار فیلم فصل بارانهای موسمی به نمایش در می‌‌آید.

فیلم «فصل باران‌های موسمی» به کارگردانی مجید برزگر و تهیه کنندگی منوچهر شاهسواری از ابتدای دی ماه در گروه سینمایی «هنر و تجربه» اکران می‌شود.

این فیلم که در سال 1388 ساخته شده است در دولت قبل فرصت نمایش پیدا نکرد و به مدت 8 سال در انتظار اکران بود.

فیلم «فصل باران‌های موسمی» در طی این مدت در بیش از 30 جشنواره معتبر خارجی و داخلی همچون چهاردهمین جشن خانه سینما، پنجمین جشنواره فیلم «دیدار»، جشن انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی، جشنواره جهانی مونترآل 2010، جشنواره جهانی روتردام 2010 به نمایش درآمد و جوایز بسیاری کسب کرد و یا نامزد دریافت جایزه بود.

عوامل اصلی فیلم فصل باران‌های موسمی عبارتند از کارگردان: مجید برزگر، تهیه کننده: منوچهر شاهسواری، فیلمنامه‌نویس: مجیدبرزگر، حامد رجبی، مدیر فیلمبرداری: امین جعفری، تدوین: جواد امامی، طراح صحنه و لباس: لیلا نقدی پری، طراح چهره‌پردازی: الهام صالحی، مدیر تولید: مهدی برزگر، صدابرداری و طراحی و ترکیب صدا: مهران ملکوتی، مشاور رسانه‌ای: علی زادمهر، عکاس: احمد آقاسیانی، دستیار اول کارگردان: علی نظری. بازیگران: نوید لایقی، مرضیه خوشتراش، علی باقری، مهران خدایی، الناز حبیبی

این فیلم با مشارکت مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی ساخته شده است

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز رویدادهای اخبار رسمی

مرکز رویدادهای اخبار رسمی یکی از دپارتمان های اخبار رسمی است که با هدف انتشار اخبار و وقایع مرتبط با همایش ها، جشنواره ها و رویدادهای مختلف در حوزه های متنوع (اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی )در دنیا و ایران ایجاد شده است. در این مرکز تلاش دائمی می شود تا مخاطبان نخستین نیوزوایر ایران(اخبار رسمی) از تحولات و رویدادهای مهم صنایع و حوزه های خدماتی مختلف با خبر باشند .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سینما و تئاتر