اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951001205166023

هشتمین دو سالانه بین‌المللی نقاشی کودک و نوجوان تهران کلید خورد

آغاز نمایشگاه نقاشی‌ کودکان 39 کشور با موضوع آب

کد: 13951001205166023

https://goo.gl/lukgUh

، تهران , (اخبار رسمی): آثار برگزیده هشتمین دو سالانه بین‌المللی نقاشی کودک و نوجوان تهران از 39 کشور جهان با موضوع آب در مرکز آفرینش های فرهنگی هنری کانون به روی دیوار رفت.

آغاز نمایشگاه نقاشی‌ کودکان 39 کشور با موضوع آب

به گزارش اخبار رسمی به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، آثار برگزیده هشتمین مسابقه دو سالانه بین‌المللی نقاشی کودکان و نوجوانان که با موضوع‌های «همه موجودات هستی (پرندگان، حیوانات، گیاهان و...) حق استفاده از آب را دارند»، «همه ما موجودات زنده در حفظ منابع آبی نقش داریم» و «من هم در مصرف درست آب مسوولم»، در نیمه نخست امسال برگزار شد، از 1  تا 14 دی 1395 در قالب یک نمایشگاه در معرض بازدید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

بر اساس این خبر، در این نمایشگاه 542 اثر برگزیده از شرکت‌کنندگانی که موفق به دریافت نشان‌های طلا، نقره، برنز و دیپلم افتخار شده‌اند، ارایه شده است.

آثار به نمایش درآمده در نمایشگاه متعلق به کودکان و نوجوانان 4 تا 16 سال از 39 کشور جهان از جمله بچه‌های ایرانی است. آثار نقاشی‌ کودکان ایرانی از سوی اعضای مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری، موسسات آزاد هنری و دانش‌آموزان مناطق مختلف آموزش و پرورش به دبیرخانه جشنواره رسیده بود.

در عین حال، بر اساس فراخوان این مسابقه که در خرداد 1395 منتشر شده بود، کودکان و نوجوانان ایرانی تا اول مهر و شرکت‌کنندگان خارجی تا 15 مهر 1395 (6 اکتبر 2016) فرصت داشتند تا آثار خود را به نشانی دبیرخانه جشنواره بفرستند. در این جشنواره ابتدا حدود 1802 اثر از 29 استان کشور و 3938 اثر از 39 کشور با تکنیک‌های گواش، پاستل، آبرنگ، اکولین و چاپ به دبیرخانه رسید که در مرحله اول داوری 1953 اثر انتخاب و به مرحله دوم داوری راه پیدا کرد. در مرحله دوم داوری نیز 542 اثر برگزیده انتخاب شد.

مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون در تهران، خیابان فاطمی، خیابان حجاب قرار دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سال 1344 با هدف ایجاد امکانات لازم جهت رشد و پرورش فکری و ذوقی کودکان و نوجوانان تاسیس شده است و عرصه فرهنگ، ادب، تعلیم و تربیت و هنر ایران در این سال‌ها شاهد رشد، بالندگی و تکامل این نهاد تاثیرگذار بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

هنرهای تجسمی