اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951002205484772

انجمن صنایع چرم ایران با "زودل" تفاهم‌نامه توسعه کسب و کار و صادرات امضا کرد

همکاری انجمن صنایع چرم ایران با "زودل"

کد: 13951002205484772

https://goo.gl/DJeAzv

، تهران , (اخبار رسمی): انجمن صنایع چرم ایران برای بهبود فرآیند صادرات محصولات خود با شرکت پارسیان کسب‌وکار هم‌محله، با نام تجاری زودل(Zoodel.com)، تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد.

توافق انجمن صنایع چرم ایران با "زودل"

به گزارش روابط عمومی زودل، از طریق بستر تجاری زودل، شرکت‌ها می‌توانند برای توسعه کسب و کار بین‌المللی، بازاریابی و معرفی محصولات خود در ایران و کشورهای همسایه (افغانستان، عراق، عمان، ترکیه) و کشورهای جاده ابریشم (ارمنستان، آذربایجان، گرجستان، قزاقستان، قرقیزستان، پاکستان، روسیه، تاجیکستان و ترکمنستان) به شکل عمده و بی‌واسطه تجارت کنند و با استفاده از خدمات بازرگانی و بازاریابی این وب‌سایت کسب و کار خود را توسعه دهند.

اتحادیه‌ها، انجمن‌ها، سندیکاها و سایر تشکل‌های صنفی و همچنین شرکت‌های علاقه‌مند به صادرات و توسعه کسب‌وکار می‌توانند به وب‌سایت www.zoodel.com مراجعه کرده و یا با کارشناسان زودل 021-88704677-8 تماس بگیرند. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

زودل (Zoodel)

زودل (Zoodel.com) با هدف تسهیل و بهبود تجارت و برای کمک به صادرات شرکت‌های ایرانی تأسیس شده است. شرکت‌ها می‌توانند محصولات خود را در وبسایت زودل معرفی کرده و با خدمات بازاریابی ما درکشورهای همسایه (افغانستان، عراق، ترکیه و عمان) و همچنین کشورهای جاده ابریشم (ارمنستان، آذربایجان، گرجستان، قزاقستان، پاکستان، قرقیزستان، تاجیکستان، ترکمنستان و روسیه) کسب و کار خود را گسترش دهند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]