اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951004206126671

در اولین نمایشگاه «کارگزاران تجاری»

«تواکسیم» کارگزار برگزیده در بخش توسعه بازار شد

کد: 13951004206126671

https://goo.gl/Qdf0gk

، تهران , (اخبار رسمی): اولین نمایشگاه کارگزاران تجاری با حضور مسئولان دولتی و فعالان بخش خصوصی در نمایشگاه بین المللی تهران با هدف معرفی و تبیین اهمیت کارگزاری تجاری در عرصه تجارت داخلی و بین المللی و تقدیر از کارگزاران برتر برگزار شد.

تواکسیم (2exim) کارگزار برگزیده در بخش توسعه بازار در اولین همایش و نمایشگاه کارگزاران تجاری

به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومی«تواکسیم 2EXIM»، موفقیت در کسب‌وکار با بهره‌مندی از خدمات حرفه‌ای توسعه کسب‌وکار یا همان دریافت خدمات تخصصی تجاری سازی حاصل می‌شود و در این میان نقش «بروکرها» یا همان کارگزاران تجاری نقشی ویژه و غیر قابل انکار است.

در این حوزه موضوعِ دریافت خدمات تخصصی (برای پیشبرد اهداف تجاری بنگاه‌های اقتصادی) مورد توجه است و از فرآیند ظهور ایده ایجاد کسب و کار تا توسعه را در بر می‌گیرد.

بر همین اساس و در این حوزه، اولین همایش و نمایشگاه بین‌المللی کارگزاران تجاری از 25 تا 28 آذرماه در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران با حضور حجت السلام پورمحمدی وزیر دادگستری، علی اصغر توفیق مشاور  وزیر صنعت، معدن و تجارت و بسیاری از اساتید دانشگاهی و فعالان عرصه کارگزاری تجاری برگزار شد تا قدمی مهم در این بخش برداشته شود.

بر اساس این گزارش، این رویداد بین المللی، با محوریت ایجاد فضای ارتباطی و ترویجی موثر برای تبیین اهمیت فعالیت کارگزاران(بروکرهای) تجاری، شناسایی بروکرهای حقیقی و حقوقی ایرانی فعال در داخل و خارج از کشور مد نظر قرار داشت.

همچنین، ایجاد ارتباط موثر نهادهای دولتی، تشکل‌ها و بخش‌های خصوصی با بروکرهای تجاری، بررسی مشکلات و چالش‌های پیش رو جهت توسعه کمی و کیفی فعالیت‌های کارگزاری در کشور و معرفی صنایع تولیدی و خدماتی پیشرو در بهره مندی موثر از خدمات کارگزاران تجاری دیگر رنامه هایی بود که این رویداد آن را هدفگذاری کرده بود.

بر پایه این اطلاع، نمایشگاه بین‌المللی کارگزاران تجاری، اهدافی همچون تهیه بانک اطلاعاتی از فعالان حوزه کارگزاری (فعال در داخل و یا خارج از کشور)، ایجاد بستر ارتباط جهت همکاری اقتصادی واحدهای صنعتی و خدماتی با مجموعه کارگزاران تجاری و بهره گیری از تجربیات کارگزاران تجاری سایر کشورها را دنبال می کرد.

در پایان این رویداد بین المللی 4روزه هم، از فعالیت‌های شرکت توسعه تجارت بین‌الملل آویژه تدبیر (2EXIM) توسط بازدیدکنندگان استقبال مناسبی صورت گرفت و این شرکت به‌عنوان کارگزار برگزیده در بخش توسعه بازار ( صادرات) انتخاب شد.

گفتنی است 2exim به‌عنوان یکی از سامانه‌های بین‌المللی ایرانی است که با شیوه‌های نوین بازاریابی صادراتی به معرفی محصولات ایرانی در بازارهای خارجی می‌پردازد.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تواکسیم(2EXIM)

2exim اولین سامانه بین المللی ایرانی است که با شیوه های نوین بازاریابی صادراتی به معرفی محصولات ایرانی در بازارهای خارجی می پردازد. شرکت تواکسیم در سال 1394 تاسیس و سایت خود را با ادرس 2exim.com در راستای گسترش تجارت الکترونیک در همان زمان بنا کرده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]