اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951004206315797

ظروف قاچاق میلیاردی به مقصد نرسید

کد: 13951004206315797

https://goo.gl/WxNwmv

، تهران , (اخبار رسمی): مقادیر زیادی ظروف آشپزخانه قاچاق به ارزش چهار میلیارد ریال در آزاد راه "خرم آباد – اندیمشک" کشف و توقیف شد.

ظروف قاچاق میلیاردی به مقصد نرسید

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی،سردارمحمد قنبری،فرمانده انتظامی لرستان با اعلام این خبر گفت : ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز آگاهی، در راستای اجرای طرح تشدید اقدامات کنترلی و مبارزه با ورود و خروج کالای قاچاق ، در آزاد راه "خرم آباد - اندیمشک" حین کنترل خودوهای عبوری یک دستگاه کامیون کشنده کانتینر را توقیف کردند.

وی افزود : با بررسی به عمل آمده مشخص شد خودرو مذکور حامل انواع کارد، قاشق، چنگال و ظروف استیل و چینی خارجی به تعداد یکصد و 11 هزار و 134 قلم است.

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه، تصریح کرد : محموله مکشوفه از استان های جنوبی به مقصد پایتخت بارگیری شده است .

قنبری با اشاره به این که کارشناسان ، ارزش این محموله را، چهار میلیارد ریال اعلام کردند، گفت : متهم با تشکیل پرونده به مراجع ذیصلاح معرفی شد .

وی در پایان با بیان این که قاچاق کالا، ضربات جبران ناپذیری به اقتصاد کشور و تولیدات داخلی وارد می کند، از شهروندان خواست هر گونه اخبار مربوط به قاچاق کالا و موارد مشکوک را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ناجا

این کشور در بیش از دو هزار سال قبل و در دوران سلسله هخامنشیان اولین بنیانگذار سیستم حکومتى گسترده امپراطورى مى باشد. از آنجا که هر حکومتى نیازمند به نظم و امنیت مى‌باشد در نتیجه کشور ما انواع سیستمهاى ایجاد نظم و امنیت را در طى تاریخ مورد آزمایش قرار داده است. اما سیستم نوین ایجاد نظم و امنیت داخلى یعنى سازمان پلیس در ایران به حدود یکصد سال پیش مربوط مى‌‌باشد. شاه قاجار ناصرالدین شاه در سفرهاى سه گانه خود به اروپا و مشاهده پلیس نوین در آن کشورها و با استخدام یک مستشار بلژیکى به نام کنت دو بینو اولین سیستم پلیسى جدید را در ایران پایه گذارى نمود. این پلیس در طى یکصد سال گذشته و تا پیروزى انقلاب اسلامى در بهمن سال 1357 از فراز و نشیبهاى متفاوت برخوردار بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

حقوقی و قانون