اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951004206335807

ثبت نام سهام بیمه ملت بازنشستگان در دفاتر پیشخوان

کد: 13951004206335807

https://goo.gl/6ba2l2

، تهران , (اخبار رسمی): دفاتر پیشخوان دولت آمادگی لازم برای ثبت نام بازنشستگان کشوری در واگذاری سهام بیمه ملت را دارند.

ثبت نام سهام بیمه ملت بازنشستگان در دفاتر پیشخوان

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری، بهروز انتظاری،مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه سیستم های صندوق بازنشستگی کشوری با اعلام این خبر گفت: از آنجایی که ثبت نام برای سهام بیمه ملت نیاز به احراز هویت دارد، توصیه می شود بازنشستگان برای ثبت نام سهام از طریق دفاتر پیشخوان اقدام کنند.
وی تصریح کرد: نظارت لازم بر دفاتر پیشخوان دولت صورت می گیرد تا برای ثبت نام مبلغی بیشتر از دو هزار و 400 تومان از بازنشستگان دریافت نشود. این مبلغ در اولین قسط پرداختی محاسبه و به حساب بازنشسته باز می گردد.
مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه سیستم های صندوق بازنشستگی کشوری ادامه داد: 9 هزار دفتر پیشخوان دولت از 16 هزار دفتر پیشخوان موجود در کشور، در راستای اجرای عدالت برای دسترسی به خدمات صندوق بازنشستگی کشوری و ارائه بهتر آن به بازنشستگان صندوق، مستمرا با این صندوق همکاری می کنند.
انتظاری گفت: صدور کارت منزلت که از تابستان سال جاری در دفاتر پیشخوان دولت شروع شده، فرآیند صدور این کارت را از سه ماه به پنج دقیقه کاهش داده که منجر به افزایش رضایت خاطر بازنشستگان شده است.
وی یادآور شد: در حال حاضر، صدور احکام و فیش حقوقی بازنشستگان کشوری نیز از طریق دفاتر پیشخوان انجام می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

صندوق بازنشستگی کشوری

پس از تصویب قانون استخدام کشوری در تاریخ 31/3/1345 به موجب ماده 70 قانون مزبور اداره کل بازنشستگی با کلیه دارائی و موجودی صندوق بازنشستگی و اسناد و اوراق و بودجه وتعهدات خود از وزارت دارائی منتزع و تابع سازمان اموراداری واستخدامی کشور گردید و براساس اصلاحیه ماده مذکور از اول سال 1354 صندوق بازنشستگی کشوری به صورت موسسه ای مستقل وابسته به سازمان اموراداری و استخدامی کشور تشکیل گردید . با ادغام سازمانهای اموراداری و استخدامی کشور و برنامه وبودجه در تاریخ 11/12/1378و تشکیل سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور ، صندوق بازنشستگی کشوری نیز یکی از موسسات تابعه این سازمان شد ، با تصویب قانون نظام جامع رفاه وتامین اجتماعی در تاریخ 21/2/1383 و به موجب تبصره 2 ماده 17 این قانون ، صندوق بازنشستگی کشوری از سازمان مدیریت وبرنامه ریزی کشور منتزع و تابع وزارت رفاه وتامین اجتماعی گردید و توسط صندوق بازنشستگی کشوری اداره می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | تبلیغات و روابط عمومی