اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951006207534772

تفاهم‌نامه همکاری در راستای توسعه صادرات امضا شد

همکاری انجمن سنگ ایران با زودل

کد: 13951006207534772

https://goo.gl/2awNrS

، تهران , (اخبار رسمی): انجمن سنگ ایران با شرکت پارسیان کسب‌وکار هم‌محله، برای معرفی محصولات، صادرات و توسعه‌ی کسب و کار بین‌المللی خود، با زودل تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد.

همکاری انجمن سنگ ایران با زودل

به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومی زودل (Zoodel)، از مسیر بستر تجاری B2B زودل، شرکت‌ها می‌توانند برای توسعه کسب و کار بین‌المللی، بازاریابی و معرفی محصولات خود در ایران و کشورهای همسایه (افغانستان، عراق، عمان، ترکیه) و کشورهای جاده ابریشم (ارمنستان، آذربایجان، گرجستان، قزاقستان، قرقیزستان، پاکستان، روسیه، تاجیکستان و ترکمنستان) به شکل عمده و بی‌واسطه تجارت کنند و با استفاده از خدمات بازرگانی و بازاریابی این وب‌سایت کسب و کار خود را توسعه دهند. 
گفتنی‌ است سندیکای صنعت مخابرات ایران، انجمن صنفی تولیدکنندگان و صادرکنندگان تجهیزات پزشکی آزمایشگاهی، انجمن سنگ ایران و سندیکای صنعت مخابرات ایران نیز پیش از این همکاری خود را با زودل آغاز کرده‌اند. 
اتحادیه‌ها، انجمن‌ها، سندیکا‌ها و سایر تشکل‌های صنفی و همچنین شرکت‌های علاقه‌مند به صادرات و توسعه کسب‌وکار می‌توانند به وب‌سایت مراجعه کرده و یا با کار‌شناسان زودل 8-88704677-021تماس بگیرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

زودل (Zoodel)

زودل (Zoodel.com) با هدف تسهیل و بهبود تجارت و برای کمک به صادرات شرکت‌های ایرانی تأسیس شده است. شرکت‌ها می‌توانند محصولات خود را در وبسایت زودل معرفی کرده و با خدمات بازاریابی ما درکشورهای همسایه (افغانستان، عراق، ترکیه و عمان) و همچنین کشورهای جاده ابریشم (ارمنستان، آذربایجان، گرجستان، قزاقستان، پاکستان، قرقیزستان، تاجیکستان، ترکمنستان و روسیه) کسب و کار خود را گسترش دهند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید