اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951008209245811

آماده باش کامل نیروهای امدادی هلال احمر در کرمان

کد: 13951008209245811

https://goo.gl/rT23y9

، تهران , (اخبار رسمی): براساس ارزیابی های صورت گرفته از سوی تیم های ارزیاب جمعیت هلال احمر، خوشبختانه زلزله های اخیر کرمان بدون خسارت جانی و مالی گزارش شده است.

آماده باش کامل نیروهای امدادی هلال احمر در کرمان

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر، مرتضی سلیمی،رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر درباره وقوع زمین لرزه های متعدد در شهرستان فاریاب واقع در استان کرمان، این خبر را اعلام کرد وگفت: زمین لرزه اهایی به بزرگی 4/4  و 7/4 د مقیاس امواج درونی زمین(ریشتر)  با فاصله 2 دقیقه حوالی فاریاب واقع در استان کرمان را لرزاند.

وی ادامه داد: بلافاصله پس از وقوع این دو زمین لرزه تیم های ارزیاب جمعیت هلال احمر به محل وقوع زمین لرزه اعزام  و ارزیابی های اولیه در زمینه براورد خسارات احتمالی انجام شد.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به اعلام وضعیت آماده باش کامل در سطح استان کرمان، تصریح کرد: علاوه بر اعلام آماده باش کامل در شهرستان فاریاب؛ در شهرستان های همجوار نظیر جیرفت، کهنوج و عنبر آباد نیز وضعیت آماده باش برای نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر اعلام شد.

به گفته سلیمی، براساس ارزیابی های صورت گرفته از سوی تیم های اعزامی، خوشبختانه زمین لرزه ها بدون خسارت جانی و مالی گزارش شده است

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

جمعیت هلال احمر

پس از پیروزی انقلاب‌‌اسلامی و در سال 1359 دولت ایران با ارسال نامه‌ای به دولت سوئیس به عنوان امین و نگاهدارنده قراردادهای چهارگانه ژنو، اعلام کرد که استفاده از شیر و خورشید سرخ را به حالت تعلیق درآورده و به جای آن از نشان هلال‌احمر استفاده خواهد کرد. از آن پس جمعیت شیر و خورشید سرخ ایران به جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران تغییر نام یافت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]