اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951008209634772

در راستای توسعه صادرات انجام شد

تفاهم‌نامه همکاری انجمن تجهیزات پزشکی با «زودل»

کد: 13951008209634772

https://goo.gl/fnEqJf

، تهران , (اخبار رسمی): انجمن صنفی تولیدکنندگان و صادرکنندگان تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی در راستای بهبود فرآیند کسب و کار بین‌المللی، صادرات، بازاریابی و معرفی محصولات در عرصه داخلی و بین‌المللی، تفاهم‌نامه‌ای با زودل امضا کرد.

تفاهم‌نامه همکاری انجمن تجهیزات پزشکی با زودل

انجمن صنفی تولیدکنندگان و صادرکنندگان تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی در راستای بهبود فرآیند کسب و کار بین‌المللی، صادرات، بازاریابی در عرصه داخلی و بین‌المللی، تفاهم‌نامه‌ای با زودل(Zoodel.com) امضا کرد.

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی «زودل»، انجمن صنفی تولیدکنندگان و صادرکنندگان تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی در راستای بهبود فرآیند کسب و کار بین‌المللی، صادرات، بازاریابی و معرفی محصولات در عرصه داخلی و بین‌المللی، تفاهم‌نامه‌ای با زودل امضا کرد.

بر اساس این گزارش، این شرکت بستری پیشرو در تجارت آنلاین B2B است که از طریق آن، تجارت میان ایران و کشورهای همسایه (افغانستان، عراق، عمان، ترکیه) و کشورهای جاده ابریشم (ارمنستان، آذربایجان، گرجستان، قزاقستان، قرقیزستان، پاکستان، روسیه، تاجیکستان و ترکمنستان) تسهیل می‌شود؛ شرکت‌ها و صنایع مختلف می‌توانند محصولات خود را از طریق وب‌سایت زودل معرفی کنند و با استفاده از خدمات بازرگانی و بازاریابی این وب‌سایت، کسب و کار خود را در حوزه‌ی داخلی و خارجی گسترش دهند.

اتحادیه‌ها، انجمن‌ها، سندیکاها و سایر تشکل‌های صنفی و همچنین شرکت‌های علاقه‌مند به صادرات و توسعه کسب‌وکار می‌توانند به وب‌سایت این شرکت مراجعه کرده و یا با کارشناسان زودل 021-88704677-8 تماس بگیرند. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

زودل (Zoodel)

زودل (Zoodel.com) با هدف تسهیل و بهبود تجارت و برای کمک به صادرات شرکت‌های ایرانی تأسیس شده است. شرکت‌ها می‌توانند محصولات خود را در وبسایت زودل معرفی کرده و با خدمات بازاریابی ما درکشورهای همسایه (افغانستان، عراق، ترکیه و عمان) و همچنین کشورهای جاده ابریشم (ارمنستان، آذربایجان، گرجستان، قزاقستان، پاکستان، قرقیزستان، تاجیکستان، ترکمنستان و روسیه) کسب و کار خود را گسترش دهند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]