اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951008210015811

بررسی مسائل و چالش‌های هلال احمر

کد: 13951008210015811

https://goo.gl/LKoJhc

، تهران , (اخبار رسمی): مسائل مختلف حوزه بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر با حضور خزانه دارکل، مدیرکل دفتر برنامه و بودجه و مدیرکل منابع انسانی جمعیت هلال احمر بررسی شد.

بررسی مسائل و چالش‌های هلال احمر

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر؛ در روز دوم و پایانی همایش معاونین بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال‌احمر  سراسر کشور، سخنگویان کارگاه‌های چهارگانه همایش، بیانیه کارگاه‌ها را در حضور مهدی علی پور، خزانه دار کل جمعیت هلال احمر، علی اکبر پرواز، مدیرکل دفتر برنامه و بودجه و عباس سوداگر، مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری جمعیت هلال احمر قرائت کردند.
در این بخش، نخست مسائل مربوط به حوزه های توانبخشی، بهداشت و درمان اضطراری ، داروخانه‌ها و بهداشت و درمان داخل کشور مطرح شد و سپس مسئولان ستادی جمعیت هلال احمر نظرات راهبردی را در خصوص مسائل و چالش‌های حوزه‌های مربوطه بیان کردند.
دکتر صفاریه، معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال‌احمر در این جلسه از تمامی شرکت کنندگان برای مشارکت در برگزاری همایش تشکر و قدردانی کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

جمعیت هلال احمر

پس از پیروزی انقلاب‌‌اسلامی و در سال 1359 دولت ایران با ارسال نامه‌ای به دولت سوئیس به عنوان امین و نگاهدارنده قراردادهای چهارگانه ژنو، اعلام کرد که استفاده از شیر و خورشید سرخ را به حالت تعلیق درآورده و به جای آن از نشان هلال‌احمر استفاده خواهد کرد. از آن پس جمعیت شیر و خورشید سرخ ایران به جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران تغییر نام یافت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]