اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951010210325733

از سوی شاپرک صورت می گیرد

معرفی سه سامانه پرداخت در همایش بانکداری الکترونیک

کد: 13951010210325733

https://goo.gl/fp5WDp

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت شاپرک در ششمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت طی روز های دوشنبه و سه شنبه سیزدهم و چهاردهم دیماه در قالب ارائه سخنرانی، حضور درمیزگردها و معرفی محصول و همچنین نمایشگاه جانبی حضوری فعال خواهد داشت.

معرفی سه سامانه پرداخت در همایش بانکداری الکترونیک

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت شاپرک، در روز دوم ششمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت،  مهندس محسن قادری به ایراد سخنرانی با عنوان «بررسی میزان انطباق جهت گیری های کلان صنعت پرداخت کشور با کلان روندهای صنعت پرداخت الکترونیک دردنیا» می پردازد

در این همایش، محمدرضا روشن نژاد، معاون توسعه ونظارت شاپرک در میزگرد تخصصی«روند رقابتی در صنعت پرداخت» حضور خواهد داشت.
در ششمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت، شرکت شاپرک به معرفی سه سامانه خود «سامانه جامع مدیریت پذیرندگان(MMS)»، «سامانه هوش تجاری» و«سامانه رهگیری تراکنش ها» می پردازد.
در همایش مذکور، شرکت شاپرک با برپایی نمایشگاهی به ارائه دستاوردها و فعالیت های شاپرک و همچنین تشریح شاخص های نشریه«گزارش اقتصادی شاپرک» برای مخاطبان و بازدیدکنندگان می پردازد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شاپرک

پس از تصویب تاسیس شرکت شاپرک توسط شورای پول و اعتبار در اسفند ماه 1389، این شرکت در قالب شخصیت حقوقی مستقل، توسط شرکت ملی انفورماتیک تشکیل و مقرر شد عمده سهام آن بر اساس شاخص‌های عملکردی معین به بانک های مجاز واگذار شود. شاپرک با الگوبرداری از عملکرد شبکه های پرداخت در سطح بین‌المللی طراحی و با همکاری شرکتهای ارائه دهنده خدمات پرداخت در اردیبهشت ماه 1391 وارد فاز اجرایی شد. در فاز اول این پروژه، هر گونه اتصال مستقیم سوئیچ شرکتهای ارائه دهنده خدمات پرداخت به سوئیچ بانکها ممنوع شد، و از دی ماه 1391، پذیرش و پردازش تراکنش‌های پایانه‌های فروش صرفاً از طریق شاپرک امکان‌پذیر شد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]