کد: 13951011210905926

برج میلاد در تصرف قلمرو مانی

کد: 13951011210905926

https://goo.gl/nDjmk0

، تهران , (اخبار رسمی): یازدهمین نمایشگاه «قلمرو مانی» با حضور اساتید برجسته نقاشی به سرپرستی مهران لطفعلی همراه با برگزاری کارگاه تخصصی نقاشی و نگارگری 10 دی‌ماه در برج میلاد تهران افتتاح شد.

برج میلاد در تصرف قلمرو مانی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی برج میلاد تهران، نقاشان «قلمرو مانی» گروهی شامل استادان و هنرجویان رشته نقاشی به سرپرستی مهران لطفعلی٬ نگارگر و نقاش است که بیش از 30 سال فعالیت در زمینه آموزش هنر نقاشی در مراکز دانشگاهی و فرهنگی هنری را در کارنامه خود دارد.

در کارگاه تخصصی برپاشده اساتید نقاشی مانند امیرحسین قهرمانی٬ اردشیر مجرد تاکستانی٬ محمد عالی روح‌اللهی٬ کمال‌الدین قطب٬ شیرین رضایی و مهناز اکبری حضور خواهند داشت.

نقاشان «قلمرو مانی» جمعی از دانشجویان و هنرجویان در رشته‌‏های مختلف نقاشی (کلاسیک ، مدرن و سنتی) هستند و تعداد اعضای این گروه ۳۶۰ نفر هست که طی سال های اخیر نوزده نمایشگاه در گالری‌‏های مختلف از جمله برج میلاد تهران برگزار کرده اند.

علاقمندان برای بازدید از نمایشگاه «قلمرو مانی» می‌‏توانند تا 16 دیماه در برج میلاد تهران به گالری هنری یادمان ملی ایرانیان مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

برج میلاد تهران

شرکت برج میلاد تهران از سال 1386 با هدف بهره برداری از مجموعه برج میلاد فعالیت خود را آغاز کرد. این شرکت با برخورداری از تخصص مدیریتی و کارشناسی وظیفه بهره برداری از مجموعه برج میلاد را برعهده دارند. کاربری برج، تسهیل و گسترش ارتباطات بی‌سیم در سطح تهران، بهینه‌سازی و گسترش پوشش رادیو و تلویزیون، ایجاد زیر ساخت‌های تلویزیونی دیجیتال، هواشناسی، کنترل ترافیک و گردشگری است.

منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | هنرهای تجسمی