اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951011210985757

رئیس شورای شهر خبر داد

ارائه محصولات ارگانیک درمیادین وفروشگاه های شهروند

کد: 13951011210985757

https://goo.gl/foSzRC

، تهران , (اخبار رسمی): رئیس شورای اسلامی شهر تهران از پیگیری افزایش ارائه محصولات ارگانیک در میادین میوه و تره بار سطح شهر و فروشگاه های شهروند خبر داد.

ارائه محصولات ارگانیک درمیادین وفروشگاه های شهروند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از شورای اسلامی شهر تهران،  مهدی چمران در آئین افتتاح نهمین جشنواره محصولات ارگانیک با اعلام این موضوع گفت: شهرداری تهران اقدامات خوبی در خصوص ارائه محصولات ارگانیک انجام داده است و باید تولیدات این محصولات افزایش و در دسترس هرچه بیشتر شهروندان قرار گیرد.

وی با اشاره به این که گلایه ای نسبت به تولید محصولات ارگانیک داریم اظهار کرد: در حال حاضر تولید محصولات ارگانیک در کشور کمتر از یک درصد است و باید دستگاه های مربوطه همه تلاش خود را مبنی بر افزایش این محصولات انجام دهند.

چمران با اعلام این که وزارت کشاورزی باید سوبسیت هایی که برای کودهای شیمیایی درنظر گرفته، مدیریت کند، خاطر نشان کرد: سموم و کودهای شیمیایی باید مشخص شود چه قدر مفید و چه مقدار زیان رسان است.

وی با اشاره به محصولات فراریخته نیز گفت: امیدواریم در مجلس شورای اسلامی اهتمام ویژه ای صورت گیرد تا محصولات فراریخته مهار شود، چرا که عده ای سودجو و تعدادی نیز با نیت های شومی چون نسل کشی سعی بر واردات این محصول در ایران دارند و ما باید بتوانیم مقابل آن ها ایستادگی کنیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شورای اسلامی شهر تهران

شورای اسلامی شهر تهران جایگاهی حقوقی است که 31 عضو آن از طریق رای مستقیم مردم انتخاب می شوند. وظیقه شورای شهر قانون گذاری و نظارت بر عملکرد مدیریت شهری را بر عهده داشته و یکی از مهمترین وظایف موردی آن انتخاب شهردار برای مدت 4 سال است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه