اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951011211196261

ثبت لبخند رضایت مشتریان شرکت نرم افزاری محک 10 ساله شد

استقبال 10 هزار نفری از یک نرم افزار حسابداری شخصی

کد: 13951011211196261

https://goo.gl/Id1htk

، تهران , (اخبار رسمی): یک شرکتی نرم افزاری، براساس اصل مسئولیت اجتماعی و به پاس یک دهه همراهی مشتریان خود به عموم مردم ،«نرم افزار حسابداری شخصی» را هدیه داد.

استقبال 10 هزار نفری از یک نرم افزار حسابداری شخصی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از شرکت نرم‌افزار حسابداری محک، این رویداد به مناسبت سیزدهم دی‌ماه و همزمان با سالروز تأسیس این شرکت آغاز شد تا جشن ۱۰سالگی با شعار «یک دهه افتخار و نوآوری» برای مشتریان، کارکنان و نمایندگان این شرکت شیرین‌تر شود. 

فرهاد فرهوش مدیرعامل شرکت محک با بیان این خبر گفت: هدف از برگزاری این رویداد، قدردانی از همراهی مشتریانی بود که به تولید محصولات و خدمات باکیفیت احترام گذاشتند و در این یک دهه با ما همراه بودند. 

او ادامه داد: علاوه بر مشتریان این شرکت، عموم مردم هم می‌توانستند در این مدت محدود، با مراجعه به سایت محک و ثبت اطلاعات، نام و شماره موبایل را اعلام و اپلیکیشن رایگان نرم‌افزار حسابداری شخصی را دریافت کنند. 

او با اشاره به فعالیت‌های این موسسه گفت: این شرکت با شعار «خلق طعم جدیدی از نرم‌افزارهای مالی و مدیریتی» با همراهی خانواده‌ای ۵۰ هزارنفری در تمام نقاط کشور فعالیت دارد و تولید نرم‌افزارهای مالی و مدیریتی را انجام می‌دهد. 

وی در خصوص تنوع محصولات هم توضیح داد: تولید و پشتیبانی انواع نرم‌افزارهای حسابداری و مدیریتی با تکنولوژی‌های روز دنیا در قالب محصولات ساده و نوآورانه‌ هدفی بوده است که در حوزه‌های حسابداری فروشگاهی، حسابداری شرکتی، حسابداری تولیدی و حسابداری شخصی به محصول منجر شده است. 

وی تاکید کرد: ساده‌تر، دقیق‌تر و سریع‌تر شدن امور مالی و مدیریتی کسب‌وکار‌ها و اشخاص سرتاسر کره زمین هدفی است که با ارائه این نرم افزار‌ها دنبال می‌کنیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نرم افزار حسابداری محک

شــرکت نرم افزار حسابداری محک با بیش از یک دهه سابقه در حوزه تولید و پشتیبانی انواع نرم افزار حسابداری ، مالی و مدیریتی همواره تلاش نموده تا با استفاده از بهترین و درعین‌حال، قابل‌اطمینان‌ترین تکنولوژی‌های روز، محصولات ساده و نوآورانه ای را به خصوص در حوزه هــای حسابداری فروشگاهی ، حسابداری شرکتی ،حسابداری تولیدی و حسابداری شخصی برای ساده‌تر، دقیق‌تر و سریع‌تـر شدن امور مـالی و مدـیریتـی کـسب‌وکـارهـا و اشـخاص سرتاسر کره زمین تولید نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]