اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951012211626464

اجرای سه شنبه هاى بدون خودرو در سمنان

کد: 13951012211626464

https://goo.gl/9XkKun

، سمنان , (اخبار رسمی): سه شنبه هاى بدون خودرو در سمنان طی از اسفندماه سال جاری اجرا می شود

اجرای سه شنبه هاى بدون خودرو در سمنان

 

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومى و امور بین الملل شهردارى سمنان، دومین جلسه سه شنبه بدون خودرو باحضور دکتر همتى رئیس شوراى اسلامی شهر سمنان،باهنر مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری سمنان و ارگان های مربوط در سالن کنفرانس سازمان فرهنگى ورزشى برگزار شد .
مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری سمنان در این جلسه خواستار همکاری همه ارگان ها برای اجرای موفق این طرح ورزشی در شهر سمنان شد .
امیر هوشنگ باهنر افزود: تبلیغات نقش مهمى در اجرای موفقیت امیز این طرح دارد و امیدواریم با تلاش و تعامل همه دستگاه های متولی و شهروندان خوب شهر اخلاق گامی در راستای ارتقا وتوسعه فرهنگى و ورزشى شهرمان برداریم .
در این جلسه مقرر شد طرح سه شنبه ها بدون خودرو در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان مطرح و مصوبه ان اخذ شود و پس از بازدید از شهرهایی که طرح در ان اجرا شده  و تشکیل یک ستاد اجرایی در موقعیت مناسب آب و هوایی مانند اسفندماه اجرای ان آغاز شود .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری سمنان

سمنان یکی از شهرهای ایران، مرکز استان سمنان و شهرستان سمنان است. این شهر در جنوب رشته کوه البرز و شمال دشت کویر در راه تهران به خراسان قرار گرفته است. آب و هوای آن خشک و معتدل است. این شهر از سوی خاور با شهرهای دامغان شاهرود، از شمال به درجزین، مهدیشهر و شهمیرزاد و از باختر با سرخه همسایه است. فاصله آن تا تهران 216 کیلومتر است و به راه آهن سراسری تهران_مشهد، متصل است و دارای دو فرودگاه (یکی تجاری و دیگری نظامی) است. نژاد مردم سمنان آریایی است و به زبان فارسی و زبان سمنانی سخن می‌گویند. سمنان از گزینه‌های مهم برای انتقال پایتخت سیاسی کشور در سال 1392 بود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | محیط زیست