اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951013212645811

زمین‌لرزه 4.7 ریشتری صبح امروز بوشهر را لرزاند

اعزام 4 تیم‌ ارزیاب به منطقه زلزله زده

کد: 13951013212645811

https://goo.gl/dPTzTP

، تهران , (اخبار رسمی): 4 تیم ارزیاب به منطقه تحت تاثیر زلزله 4.7 ریشتری صبح امروز در بوشهر، اعزام شده اند و بنا به گزارشات رسیده خوشبختانه زلزله خسارتی در بر نداشته است، اما تیم‌های امدای سه استان فارس، کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان به‌منظور ارائه خدمات احتمالی، آماده‌ هستند.

اعزام 4 تیم‌ ارزیاب به منطقه زلزله زده

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر، مرتضی سلیمی،رئیس سازمان امداد و نجات این خبر را  اعلام  کردوگفت: بر این اساس در تماس تلفنی با معاونت امداد و نجات استان بوشهر، تیم‌های ارزیاب از بوشهر، برازجان، گناوه و دشتستان به منطقه اعزام شده و زلزله را بدون خسارت جانی و مالی ارزیابی کردند.
وی با اشاره به اینکه سه استان فارس، کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان در صورت نیاز به امدادرسانی بیشتر پس از ارزیابی منطقه در آماده باش کامل هستند، اظهار کرد: جمعیت تحت تاثیر این زلزله در شعاع 15 کیلومتری؛ 7 هزار و 264 تن در 19 روستای استان از جمله پرجمعیت‌ترین آنها شامل شبانکاره، خلیفه و محمد جمالی است و سد رئیسعلی دلواری در 12 کیلومتری شمال شرقی کانون زمین لرزه قرار دارد.
رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به اینکه تا کنون 25 روستای منطقه تحت تاثیر زمین لرزه، ارزیابی شده است، گفت: روستاهای ارزیابی شده از جمله شاه فیروز، خیار زار، محمد جمالی، بهر و روستاهای بخش شبانکاره است و فقط مردم منطقه به علت ترس از وقوع پس لرزه، از منازل خود خارج شده اند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

جمعیت هلال احمر

پس از پیروزی انقلاب‌‌اسلامی و در سال 1359 دولت ایران با ارسال نامه‌ای به دولت سوئیس به عنوان امین و نگاهدارنده قراردادهای چهارگانه ژنو، اعلام کرد که استفاده از شیر و خورشید سرخ را به حالت تعلیق درآورده و به جای آن از نشان هلال‌احمر استفاده خواهد کرد. از آن پس جمعیت شیر و خورشید سرخ ایران به جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران تغییر نام یافت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | تبلیغات و روابط عمومی