اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951013212865757

احمد دنیا مالی با اشاره به مشکلات نوسازی بافت های فرسوده بیان کرد

بخشی از تعهدات بانک مسکن به بانک شهر واگذار شود

کد: 13951013212865757

https://goo.gl/t51NDt

، تهران , (اخبار رسمی): رییس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: برای آنکه بتوانیم در تامین اعتبارات لازم برای نوسازی بافت های فرسوده اقدام کنیم و این روند سرعت فزاینده به خود گیرد بخشی از تعهدات بانک مسکن را به بانک شهر واگذار کنیم.

بخشی از تعهدات بانک مسکن به بانک شهر واگذار شود

به گزارش اخبار رسمی به نقل از  اداره کل ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران احمد دنیا مالی در سیصد و هفدهمین جلسه شورا با اشاره به معضل ترافیک این روزهای تهران گفت: به نظر می رسد می بایست هم از تکنولوژی و نرم افزاری در مجموعه ترافیک تهران استفاده کنیم تا بتوانیم شکل و شمایل بهتری به ترافیک تهران بدهیم .

دنیا مالی سپس به موضوع بافت فرسوده اشاره کرد و افزود : در ادامه جلسات 3 ساله خود در حوزه بافت فرسوده روز گذشته جلسه ای برگزار شد که در آن مشخص گردید اتفاقاتی هر چند کوچک در این زمینه رخ داده و روزنه امیدی را در دل ها روشن کرده است .

وی اضافه کرد: گرچه این روند راضی کننده نیست اما باید این روند به ویژه در بخش تسهیلات بانک ها اصلاح شود تا اعتبارات لازم تامین گردد.
رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورا گفت: در همین راستا پیشنهاد می دهیم با موافقت بانک مرکزی بخشی از تعهدات بانک مسکن در زمینه نوسازی بافت های فرسوده به بانک شهر واگذار شود تا روند نوسازی بافت فرسوده تسریع گردد.
دنیا مالی خاطر نشان ساخت: در حال حاضر تعداد صدور پروانه در بافت های فرسوده کمتر 200 عدد در ماه است که این رقم نشان دهنده ی آن است که نمی توان به نوسازی بافت های فرسوده امید بست لذا باید حرکت موثری در این زمینه رخ دهد.
دنیا مالی در پایان افزود: مسائلی نظیر حریم و بافت فرسوده نیازمند تشریک مساعی کلیه مسئولان و دستگاه های مسئول است لذا برگزاری جلساتی با حضور فرماندار و دیگر مسئولان در این زمینه الزامی است تا همکاری ها و هماهنگی ها بیشتر شکل گیرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شورای اسلامی شهر تهران

شورای اسلامی شهر تهران جایگاهی حقوقی است که 31 عضو آن از طریق رای مستقیم مردم انتخاب می شوند. وظیقه شورای شهر قانون گذاری و نظارت بر عملکرد مدیریت شهری را بر عهده داشته و یکی از مهمترین وظایف موردی آن انتخاب شهردار برای مدت 4 سال است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه