اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951014213215811

آغاز به‌کار یازدهمین دوره توان‌افزایی نجاتگران زن

کد: 13951014213215811

https://goo.gl/cJZ6bx

، تهران , (اخبار رسمی): یازدهمین دوره توان‌افزایی نجاتگران زن سراسر کشور در مرکز آموزش‌های تخصصی چاف آغاز به کار کرد.

آغاز به‌کار یازدهمین دوره توان‌افزایی نجاتگران زن

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر، احمد سلطانی،معاون برنامه‌ریزی و آموزش‌های تخصصی سازمان امداد و نجات با اعلام این خبر گفت: این دوره  با موضوع جست‌وجو و نجات در حوادث شهری(آوار)  و  با حضور حداقل یک تیم تخصصی بانوان نجات شهری از هر استان به مدت سه روز برگزار می‌شود.
وی افزود:  نظر به ضرورت ارتقای دانش فنی نجاتگران زن عضو تیم‌های عملیاتی،  شرکت‌کنندگان در این دوره  مطالب تخصصی جست‌وجو و نجات در آوار را مرور (بازآموزی) کرده و همزمان  زندگی در شرایط سخت را نیز تجربه می‌کنند.
سلطانی گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌ها در حوزه توان‌افزایی سازمان، حضور همه تیم‌های عملیاتی در این برنامه‌ها؛ کاملا خودکفا و با تجهیزات کامل صورت می‌گیرد و اکنون دومین دوره ویژه نجاتگران زن از سال گذشته تا کنون است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

جمعیت هلال احمر

پس از پیروزی انقلاب‌‌اسلامی و در سال 1359 دولت ایران با ارسال نامه‌ای به دولت سوئیس به عنوان امین و نگاهدارنده قراردادهای چهارگانه ژنو، اعلام کرد که استفاده از شیر و خورشید سرخ را به حالت تعلیق درآورده و به جای آن از نشان هلال‌احمر استفاده خواهد کرد. از آن پس جمعیت شیر و خورشید سرخ ایران به جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران تغییر نام یافت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]