از سوی تشکل­‌های بخش خصوصی ایران برگزار می‌شود

کنفرانس نفت 2017

کد: 13951014213355499

https://goo.gl/je7pZo

، تهران , (اخبار رسمی): کنفرانس نفت-ایران2017 برای نخستین بار به همت تشکل­‌های بخش خصوصی نفت ایران با دعوت از بخش­ تصمیم­‌گیری حاکمیت برای همتایابی بین­‌المللی در صنایع پیمانکاری، سرمایه­‌گذاری و ساخت تجهیزات و تجارت بین‌­المللی 11 تا 13 بهمن‌ماه برگزار می­ شود.

کنفرانس نفت 2017

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی ایران، کنفرانس نفت-ایران 2017 برای نخستین بار به همت تشکل­‌های بخش خصوصی نفت ایران و با دعوت از بخش­ تصمیم­‌گیری حاکمیت برای همتایابی بین­‌المللی در صنایع پیمانکاری، سرمایه­‌گذاری و ساخت تجهیزات و تجارت بین‌­المللی 11 تا 13 بهمن‌ماه برگزار می­ شود.

تشکل‌های بخش خصوصی در زمینه صنایع پایین‌دستی و میان دستی صنعت نفت در این کنفرانس حضور خواهند داشت و موضوعاتی از قبیل رگولاتوری صنعت نفت، خوراک و تبعات آن، مالیات‌ها و فضای کسب‌وکار و موضوع تامین و تضامین مالی شرکت‌های خصوصی مورد بحث و تصمیم‌گیری نهایی قرار می‌گیرد.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور، بیژن زنگنه وزیر نفت و غلامحسین شافعی رئیس اتاق ایران از جمله سخنرانان کلیدی این کنفرانس هستند.

 پیگیری موضوعات بخش خصوصی توسط هفت تشکل صنعت نفت، گاز و پتروشیمی انجام شده است. اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و بازرگانی ایران از مهرماه ال جاری برای برگزاری کنفرانس نفت با این هفت تشکل برنامه‌ریزی کرده تا از این طریق، زمینه‌­سازی توسعه کسب­ وکارهای بخش خصوصی ایران با شرکت‌های معتبر بین‌­المللی در صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی شکل بگیرد.

این هفت تشکل عبارتند از: انجمن صنفی شرکت ­های مهندسی و ساخت صنایع نفت و نیرو، انجمن شرکت­ های مهندسی و پیمانکاری نفت، گاز و پتروشیمی، انجمن سازندگان تجهیزات صنعتی ایران، انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران، اتحادیه صادرکنندگان فرآورده­‌های نفت، گاز و پتروشیمی ایران، انجمن صادرکنندگان خدمات فنی و مهندسی ایران و انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی ایران.

طبق اعلام ستاد خبری کنفرانس نفت 2017، پیش از برگزاری کنفرانس نفت، جلساتی در شورای گفت‌­وگوی دولت و بخش خصوصی و شورای رقابت در مرکز ملی رقابت، صندوق توسعه ملی، صندوق ضمانت صادرات، بانک توسعه صادرات برگزار شد که نتیجه آن مسجل­‌شدن ایجاد رگولاتوری (تنظیم‌­کننده بخشی) نفت و صنایع مرتبط، بحث تامین و تضامین مالی، بررسی موضوع رتبه‌بندی و دیگر موضوعات مرتبط با تسهیل در فعالیت بخش خصوصی است.

کنفرانس نفت 2017 روزهای دوشنبه و سه‌شنبه، 11 و 12 بهمن در مرکز همایش بین‌المللی صداوسیما و روز چهارشنبه 13 بهمن در ساختمان اتاق ایران برگزار خواهد شد. 

ثبت‌نام در کنفرانس نفت ایران 2017 تا اول بهمن‌ماه ادامه دارد و از طریق وب سایت کنفرانس انجام می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن وکشاورزی ایران

در اواسط قرن سیردهم هجری شمسی، نماینده فعال هیات تجار تهران، جاج محمدحسن امین الضرب بود که توانست با حمایت جمعی از بازرگانان، نظر موافق ناصرالدین شاه را برای تشکیل مجلس وکلای تجار ایران جلب کند و شاه هم در 12 شوال سال 1301 هجری قمری (1262 شمسی) اساسنامه این مجلس را تایید کرد. مجلس وکلای تجار ایران که به اختصار آن را «مجلس تجارت» هم می گفتند،

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]