اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951014213776386

به عنوان دومین شهر کشور

ارومیه صاحب امتیاز صدور ویزای الکترونیک شد

کد: 13951014213776386

https://goo.gl/uk3dp2

، (اخبار رسمی): نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی از افتتاح اعطای امتیاز دفتر صدور ویزای الکترنیک به فرودگاه ارومیه توسط وزارت امور خارجه خبر داد.

ارومیه صاحب امتیاز صدور ویزای الکترونیک شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری ارومیه، روح الله حضرت پوردر تشریح این خبر گفت: این مجوز و امتیاز مهم با پی گیری ها و درخواست اینجانب و تلاش و موافقت آقای قشقاوی معاون امور مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه برای دومین بار در کشور به ارومیه اعطا شد.

وی افزود: این دفتر برای خارجیانی که از تمام نقاط دنیا بدون روادید وارد ایران و ارومیه میشوند، به مدت سه ماه روادید صادر خواهد  کرد.

حضرت پور گفت: این موضوع در شهریور ماه سال جاری و در حاشیه جشنواره انگور ارومیه رسما از سوی معاون وزیر اعلام شده بود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: این امتیاز برای استان امتیاز بسیارمهمی محسوب میشود، چرا که این اقدام موجب افزایش گردشگران، تجار و سرمایه گذاران  داخلی و خارجی به آذربایجان غربی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین روادید فرودگاهی بخاطر ملاحظات امنیتی به تعدادی از کشورها صادر نمی شود و اتباع آن کشور ها باید به نمایندگی جهوری اسلامی در خارج از کشور یعنی سفارت ها و وسرکنسولگری ها مراجعه کنند، یکی از این کشور ها عراق است.

حضرت پور ادامه داد: وزارت امور خارجه همچنین با توجه به شرایط ویژه مرزی استان اجازه صدور این روادید از ارومیه را نسبت به مسافران، گردشگران و سرمایه گذاران عراقی اعطا کرده است.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این امتیازات بدون شک در رونق کسب و کار استان تاثیرگذار خواهد بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری ارومیه

شهرستان ارومیه مرکز استان چکمه‌ای شکل آذربایجان غربی در شمال غرب کشور ایران واقع شده است. این استان با سه استان آذربایجان شرقی ، کردستان و زنجان و سه کشور ترکیه ، عراق و آذربایجان هم مرز است. این شهرستان در جلگه‌ای به‌طول 70 کیلومتر و عرض 30 کیلومتر در کنار دریاچه ارومیه گسترده است. شهرستان ارومیه از شرق با دریاچه ارومیه، از غرب با کشور ترکیه، از جنوب با شهرستان‌های مهاباد، نقده و اشنویه و از شمال با شهرستان سلماس همسایه است. آب و هوای آن تقریبا مدیترانه‌ای و چهارفصل بهار، تابستان، پاییز و زمستان در آن به وضوح دیده می‌شود. اختلاف درجه دمای آن از گرمترین روزهای تابستان تا سردترین شب‌های زمستان تا 64 درجه تفاوت دما را نشان می‌دهد و گرمترین ایام آن از 15 تیرماه تا 15 مرداد است. ارتفاع این شهر از سطح دریاهای آزاد 1332 متر است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه