اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951015214145811

اجرای طرح خادم در هلال احمر گیلان

کد: 13951015214145811

https://goo.gl/MhKsNL

، تهران , (اخبار رسمی): از آغاز سال تاکنون19 هزار و 231 شهروند گیلانی آموزشهای طرح خادم را فراگرفته و دوره آموزش تسهیل گران این طرح برای آموزش خانه به خانه به زودی آغاز می شود.

اجرای طرح خادم در هلال احمر گیلان

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر ، مهدی ولی پور،مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: طرح ملی خادم با  شعار "هر خانواده یک آموزش دیده" و باتوجه با اینکه مخاطب پایگاه آموزش همگانی، عموم مردم هستند، با هدف آماده سازی مردم در برابر مخاطرات طبیعی به اجرا در می آید.
وی افزود: آفزایش تاب آوری و مقاومت جامعه با آموزش به روز خانواده است که از ابتدای شروع این طرح حدود 6 هزار نفر در دوره آموزش حضوری 22 ساعته و 13 هزار و 237 نفر در دوره 8 ساعته غیر حضوری شرکت کردند.
وی همچنین گفت: کانال آموزشی خادم ویژه جمعیت هلال احمر استان با بیش از 800 عضو، مباحث آموزشی به روز و ساده در را در دسترس همگان قرار می دهد.
زهرا طورچیان؛ معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان گیلان نیز گفت: دوره های آموزش تسهیل گران با حضور یک رابط آموزشی و 3 نفر تسهیل گر از هر شعبه برگزار می شود و آنان تحت آموزشهای به روز این جمعیت قرار گرفته و با مراجعه خانه به خانه در سراسر استان جهت توانمند سازی خانواده ها  تلاش می کنند.
معاون آموزش و پژوهش با اشاره به برگزاری دوره مقدماتی آموزش رابطان آموزش استان گفت: بر اساس طرح خادم در 5 سال آینده تمامی خانوارهای گیلانی باید تحت آموزش این طرح قرار بگیرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

جمعیت هلال احمر

پس از پیروزی انقلاب‌‌اسلامی و در سال 1359 دولت ایران با ارسال نامه‌ای به دولت سوئیس به عنوان امین و نگاهدارنده قراردادهای چهارگانه ژنو، اعلام کرد که استفاده از شیر و خورشید سرخ را به حالت تعلیق درآورده و به جای آن از نشان هلال‌احمر استفاده خواهد کرد. از آن پس جمعیت شیر و خورشید سرخ ایران به جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران تغییر نام یافت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان