اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951015214155811

عضو شورای عالی جمعیت:

هلال احمر از نظر نیروی انسانی، نهادی ثروتمند است

کد: 13951015214155811

https://goo.gl/aUmA3m

، تهران , (اخبار رسمی): تدوین سند برنامه پنج ساله جمعیت هلال احمر از سال جاری کلید خورد،در تدوین این برنامه، افرادی مشارکت دارند که در اجرای برنامه نیز نقش خواهند داشت.

هلال احمر از نظر نیروی انسانی، نهادی ثروتمند است

به گزارش اخبار رسمی به نقل از جمعیت هلال احمر،مصطفی محمدیون مدیرکل حوزه ریاست جمعیت در اختتامیه همایش تهیه و تدوین سند برنامه پنج ساله جعیت هلال احمر با اعلام این خبر با بیان اینکه این برنامه دارای دو بخش تدوین و اجرا است، گفت: اجرای این برنامه پنج ساله را افرادی بر عهده دارند که نسبت به اجرای برنامه های جمعیت هلال احمر تعلق خاطر داشته و معاونین، مدیران، مسئولان و کارشناسان جمعیت هلال احمر که در این زمینه ذی مدخل هستند با حساسیت و تعصب اجرای برنامه پنج ساله را به عهده دارند.
مدیرکل حوزه ریاست جمعیت هلال احمر با تاکید بر اینکه رئیس جمعیت برای اجرای این سند برنامه مصر و پیگیر است، یادآور شد: تدوین سند برنامه جمعیت هلال احمر به عنوان یادگاری از فعالیت های دکتر ضیائی در جمعیت هلال احمر خواهد بود.
در ادامه امیر نوری؛ عضو شورای عالی جمعیت هلال احمر ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و دیدگاه های سازنده رئیس جمعیت هلال احمر در تهیه و تدوین سند برنامه پنج ساله این جمعیت، گفت: روسای کارگروه ها، دبیران، مدیران عامل جمعیت هلال احمر استان ها و همه مسئولان در زمینه تدوین این سند برنامه پنج ساله فعالیت کردند.
وی با اشاره به اینکه به شخصه در دو کارگروه شرکت کرده و از نزدیک در جریان تدوین برنامه قرار گرفته ام، تاکید کرد: حضور و دقت نظر اعضای کارگروه ها در تدوین برنامه ها رضایت بخش و قابل قبول بود، چراکه اعضا در این کارگروه ها جزییات را به دقت مورد بررسی قرار می دادند.
عضو شورای عالی جمعیت هلال احمر بیان کرد: جمعیت هلال احمر از نظر نیروی انسانی با مدارج علمی بالا، جمعیتی ثروتمند از لحاظ نیروی انسانی است.
در ادامه دکتر فرج اللهی؛ عضو شورای عالی جمعیت هلال احمر درباره تدوین سند برنامه پنج ساله جمعیت هلال احمر گفت: زمانی که مدیریت با رسالت ها و اهداف جمعیت هلال احمر هماهنگ باشد، برنامه های تدوین شده به خوبی قابلیت اجرا خواهند داشت.
وی یادآور شد: باتوجه به اینکه در اجرای سند برنامه پنج ساله جمعیت هلال احمر، سطوح پایین تر و نیروهای در صف فعالیت چشمگیری خواهند داشت، اجرای برنامه ها موفق تر خواهد بود.
دکتر فرج اللهی خاطرنشان کرد: جمعیت هلال احمر طی پنج سال آینده براساس برنامه تدوین شده فعالیت خواهد کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

جمعیت هلال احمر

پس از پیروزی انقلاب‌‌اسلامی و در سال 1359 دولت ایران با ارسال نامه‌ای به دولت سوئیس به عنوان امین و نگاهدارنده قراردادهای چهارگانه ژنو، اعلام کرد که استفاده از شیر و خورشید سرخ را به حالت تعلیق درآورده و به جای آن از نشان هلال‌احمر استفاده خواهد کرد. از آن پس جمعیت شیر و خورشید سرخ ایران به جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران تغییر نام یافت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]