اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951015214445757

در شورای شهر تهران انجام شد

حل مشکل تعاونی های 7 گانه سعادت آباد پس از دو دهه

کد: 13951015214445757

https://goo.gl/FtPvsj

، تهران , (اخبار رسمی): با ورود کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران، مشکلات مدیریتی تعاونی های هفت گانه سعادت آباد برای طی مسیر های دریافت پروانه برطرف شد.

حل مشکل تعاونی های 7 گانه سعادت آباد پس از دو دهه

به گزارش اخبار رسمی به نقل از اداره کل ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، ظهر امروز سه شنبه چهاردهم دیماه سال 95 جلسه کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران با حضور معاون شهرسازی شهردار تهران، مدیر کل درامد شهردار تهران، مدیر کل تدین قوانین شهردار تهران، نماینده اداره املاک شهرداری تهران، نماینده وزارت راه و شهرسازی و نمایندگی تعاونی برگزار شد.

محمد سالاری، رییس کمیسیون معماری و شهرسازی در ابتدای این جلسه با یادآوری مصوبات پیشین برای موضوع تعاونی های 6 گانه و آزادگان ،گفت: کمیسیون ماده 5 برای صدور پروانه، این تعاونی ها را مکلف به تامین سرانه ها کرده بود که بر همین اساس شهرداری موظف است پس از انجام تکالیف تعاونی اقدام به صدور پروانه کند.

وی ادامه داد: تعاونی ها در جلسات پیشین اعلام کردند که برای رفع مشکلات این سرانه ها را ایجاد می کنند و بر همین اساس در جلسات پیشین مقرر شد هر یک از طرفین اقدامات حوزه خود را برای حل و فصل این کار انجام دهند.

نماینده تعاونی های هفت گانه در این جلسه خبر از انجام تکالیف تعاونی داد و گفت: هم اکنون اطلاعات مورد نظر به دفتر خدمات الکترونیک شهر در محدوده منطقه داده شده که گزارش آن نیز از سوی دفتر به شهرداری ارسال شده است.

وی ادامه داد: تاکنون تمامی اقدامات برای دریافت گواهی اتش نشانی انجام شده و هم اکنون 80 درصد تاییدیه آتش نشانی گرفته شده و سایر ساختمان ها منتظر بازدید آتش نشانی هستند ضمن اینکه اصلاحات جزیی که تعاونی ملزم به رفع آن بود نیز انجام شده و در حال انجام است.

نماینده سازمان املاک شهرداری تهران در این جلسه بر ضرورت تحویل سرانه ها به شهرداری از سازمان زمین شهری برای صدور پایان کار تاکید کرد.

نظری، شهردار منطقه 2 شهرداری تهران نیز در این جلسه از تکمیل تمامی مسئولیت های شهرداری منطقه 2 برای برطرف شدن مشکلات این تعاونی ها خبر داد.

پژمان پشمچی زاده، معاون شهرسازی شهردار تهران از مصوبه کمیسیون ماده 5 برای تغییر کاربری زمین هایی که این تعاونی ها در آن قرار دارند در روز گذشته خبر داد و اعلام کرد: با تقسیم وظایف انجام شد با معاونت مالی شهرداری تهران صدور کد املاک برای انجام اقدامات بعدی در شهرداری برای این تعاونی ها امکان پذیر شده است و این تعاونی ها می توانند پس از دریافت این کار اقدامات ضروری بر اساس قانون را در شهرداری پیگیری کنند.

شیرکلایی نماینده سازمان زمین شهری در این جلسه با اشاره به اقدامات انجام شده برای این تعاونی ها گفت: برای واگذاری معابر و فضای سبز به شهرداری مشکلی وجود ندارد و ما سرانه ها را واگذار کرده ایم و تنها به دلیل مشکل مالکیتی منجر به صدور پروانه نشده است.

در نهایت مقرر شد جلسه ای در اداره املاک شهرداری تهران برای تغییر مالکیت سرانه ها از سازمان زمین شهری به شهرداری تهران، برگزار شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شورای اسلامی شهر تهران

شورای اسلامی شهر تهران جایگاهی حقوقی است که 31 عضو آن از طریق رای مستقیم مردم انتخاب می شوند. وظیقه شورای شهر قانون گذاری و نظارت بر عملکرد مدیریت شهری را بر عهده داشته و یکی از مهمترین وظایف موردی آن انتخاب شهردار برای مدت 4 سال است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه