اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951015214736422

امروز صبح صورت گرفت

نخستین پرواز به مقصد کیش از آسمان کاشان

کد: 13951015214736422

https://goo.gl/BnlRyp

، کاشان , (اخبار رسمی): صبح امروزنخستین هواپیمای مسافربری کویر مرکزی را به قصد مروارید خلیج فارس ترک کرد.

نخستین پرواز به مقصد کیش از آسمان کاشان

به گزارش اخبار رسمی به نقل از مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کاشان، مدیر فرودگاه کاشان صبح امروز در آیین نخستین پرواز کاشان به کیش بیان کرد: پرواز کاشان به کیش و بالعکس از امروز 15 دیماه آغاز شده است و هر هفته روزهای شنبه و چهارشنبه ازپایانه شهید احمدی روشن فرودگاه کاشان به مقصد کیش پروازمستقیم دارد.

سید مسعود مسعودی با بیان اینکه این پرواز جهت تکریم و رفاه حال مردم دارالمومنین کاشان راه اندازی شده است، تصریح کرد: ساعت رفت از کاشان 8:15 و ساعت برگشت 11همان روز خواهد بود.

وی ادامه داد: استقبال از این پرواز خوب بوده است و امروز 200 نفر از شهروندان با هواپیمای بوئینگ MD به شماره پرواز B98044 با شرکت هواپیمایی ایران ایرتور کاشان را به مقصد کیش ترک کردند.

مدیر فرودگاه کاشان به مزایای پرواز کاشان-کیش پرداخت و افزود:راه اندازی  پروازهای نجف اشرف از مسیر هوایی کاشان –کیش-نجف و همچنین زیارت حضرت معصومه (س) و جمکران با این پرواز برای مردم کیش از طریق پرواز کیش –کاشان مهیا شده است. 

مسعودی یادآورشد:به زودی شاهد نخستین پرواز کاشان به شیراز خواهیم بود. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری کاشان

کاشان در دوران اسلامی همراه با قم، اصفهان، همدان و ... از جمله شهرهای بلاد جبال یا عراق عجم محسوب می شود. تاریخ نویسان فراوانی از مردان نام آور و جنگجوی کاشان در این عصر (دوران ساسانی) سخن به میان آورده اند که در جنگهای بسیار شرکت کرده اند » اعثم« کوفی تاریخ نویس بزرگ عرب از حضور 20 هزار سوار جنگجوی قم و کاشان یاد کرده است که در جنگ »نهاوند« حضور داشتند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان