اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951016214995807

صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد

۱۰۰ هزار بازنشسته متقاضی سهام بیمه ملت

کد: 13951016214995807

https://goo.gl/meiScB

، تهران , (اخبار رسمی): اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری در اطلاعیه ‏ای، ضمن قدردانی از حُسن اعتماد بازنشستگان کشوری اعلام کرد که ۱۰۰ هزار نفر از بازنشستگان این صندوق در طرح واگذاری سهام بیمه ملت، ثبت نام کردند.

۱۰۰ هزار بازنشسته متقاضی سهام بیمه ملت

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری، از روز نخست دی ماه ۹۵ تا ساعت ۱۱ ظهر دیروز چهارشنبه(15 دی ماه )، در مجموع ۱۰۰ هزار نفر از بازنشستگان کشوری با مراجعه به سایت صندوق و دفاتر پیشخوان دولت در سراسر کشور، در طرح واگذاری سهام بیمه ملت ثبت نام کردند.
این طرح، از سوی صندوق بازنشستگی کشوری با هدف مشارکت هرچه بیشتر بازنشستگان کشوری در اجرای پروژه‌های اقتصادی اجرا شد و در نخستین گام ۱۲,۴ درصد از سهام بیمه ملت، معادل ۳۴۵ میلیون سهم به ۱۰۰هزار بازنشسته عضو این صندوق واگذار می‌شود.
ارزش کل سهام واگذار شده به هر بازنشسته کشوری حدود ۷۵۰ هزار تومان است که در قالب وام قرض الحسنه در اختیار بازنشستگان متقاضی قرار گرفته و مبلغ آن به صورت اقساط ۳۶ ماهه و هر قسط حدود ۲۰ هزار تومان از حقوقشان کسر می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

صندوق بازنشستگی کشوری

پس از تصویب قانون استخدام کشوری در تاریخ 31/3/1345 به موجب ماده 70 قانون مزبور اداره کل بازنشستگی با کلیه دارائی و موجودی صندوق بازنشستگی و اسناد و اوراق و بودجه وتعهدات خود از وزارت دارائی منتزع و تابع سازمان اموراداری واستخدامی کشور گردید و براساس اصلاحیه ماده مذکور از اول سال 1354 صندوق بازنشستگی کشوری به صورت موسسه ای مستقل وابسته به سازمان اموراداری و استخدامی کشور تشکیل گردید . با ادغام سازمانهای اموراداری و استخدامی کشور و برنامه وبودجه در تاریخ 11/12/1378و تشکیل سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور ، صندوق بازنشستگی کشوری نیز یکی از موسسات تابعه این سازمان شد ، با تصویب قانون نظام جامع رفاه وتامین اجتماعی در تاریخ 21/2/1383 و به موجب تبصره 2 ماده 17 این قانون ، صندوق بازنشستگی کشوری از سازمان مدیریت وبرنامه ریزی کشور منتزع و تابع وزارت رفاه وتامین اجتماعی گردید و توسط صندوق بازنشستگی کشوری اداره می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]