اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951017215325070

گامهای اجرایی دانشگاه جامع علمی – کاربردی

کد: 13951017215325070

https://goo.gl/Da2WuT

، تهران , (اخبار رسمی): با حضور مدیران موسسه خیریه کهریزک و دانشگاه جامع علمی– کاربردی ، آخرین گامهای اجرایی تأسیس شعبه جدیدی از این دانشگاه برداشته شد .

گامهای اجرایی دانشگاه جامع علمی – کاربردی

 به گزارش اخبار رسمی به نقل از  روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک ؛ در نشست مشترک  معصومیان مدیر دفتر گسترش دانشگاه جامع علمی – کابردی با مدیران موسسه خیریه کهریزک ، بر اهمیت اجرایی شدن شعبه ای از آن دانشگاه تا پیش از آغاز سال تحصیلی جدید تأکید شد. در ابتدای این دیدار ، حسن احمدی مدیر عامل موسسه خیر یه کهریزک با تشریح روند تکمیل بناها و تأسیسات مورد نیاز دانشگاه ، راهکارهای اجرایی شدن این مهم را برشمرد.

 وی همچنین بر لزوم بهره مندی از فارغ التحصیلان این دانشگاه در محل موسسه خیریه کهریزک و سایر مراکز نگهداری سالمندان و معلولین سراسر کشور در آینده ای نزدیک ، تأکید کرد.در بخش دیگری از این نشست ،علی معصومیان مدیر دفتر گسترش دانشگاه جامع علمی – کاربردی ، اولین گام تأسیس شعبه ای از آن دانشگاه را بهره گیری از توان آموزشی کهریزک دانست و تأکید کرد :کلاسهای تک پودمانی اولین گام تحصیلی دانشجویان جدید این دانشگاه می تواند باشد و نیز ظرفیت های فعلی آموزشی کهریزک ، قطعاً پاسخ گوی آموزشهای لازم و مورد نیاز خواهد بود.

 وی افزود:تکمیل نیروی انسانی مورد نیاز ، حضور هیأت علمی و کارشناسان مرتبط با آموزش دانشجویان، مراحل بعدی این پروژه خواهد بود که امید است تا پیش از آغاز سال تحصیلی 97-96 به انجام رسد.

معصومیان بهره مندی از سایر رشته های آموزشی مرتبط با زندگی سالمندان و معلولین را از برنامه های مدون و قابل اجرا در این شعبه از دانشگاه دانست و اظهار امیدواری کرد با تکمیل بسترهای مورد نیاز ، فعالیت این دانشگاه به زودی زود آغاز شود.

 کارشناسان دانشگاه جامع علمی – کاربردی با حضور در اماکن پیشنهادی ، به ارائه رهنمود های مختلف در تکمیل تأسیسات مورد نیاز پرداختند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه خیریه کهریزک

موسسه خیریه کهریزک بنیادی است غیر دولتی،غیر انتفاعی و مردمی. در سال 1351 به همت زنده‌یاد دکترمحمدرضاحکیم‌زاده با مختصر امکانات ابتدایی و با اسکان تعداد انگشت شماری از بیماران "کهریزک" پایه گذاری شد. موسسه خیریه کهریزک امروزه توانسته واحدهای مختلفی را به جهت مراقبت،درمان،آموزش و توانبخشی 3000 نفر از سالمندان، معلولان،کودکان جسمی حرکتی،بیماران مبتلا به ام.اس و کودکان مبتلا به اوتیسم تأسیس نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | شهر و جامعه