اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951017215405699

سرپرست معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش وپرورش عنوان کرد

بهترین فصل زندگی انسان در دوران کودکی

کد: 13951017215405699

https://goo.gl/NZ6OkY

، تهران , (اخبار رسمی): ارزش خدمت در دوره ابتدایی، قابل مقایسه با دیگر دوره های تحصیلی نیست، سخاوتمندانه امکانات رشد کودکان را باید فراهم کنیم.

بهترین فصل زندگی انسان در دوران کودکی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش ،رضوان حکیم زاده، سرپرست معاونت آ‌موزش ابتدایی با تاکید بر این موضوع گفت: ارزش خدمت در دوره ابتدایی با هیچ دوره ای قابل مقایسه نیست ، زیرا معلمان و مربیان این دوره تحصیلی،  بیشترین سهم را در تربیت انسان دارند.

حکیم زاده افزود:  به عنوان متولیان تعلیم و تربیت باید شرایط رشد و تربیت  را برای انسانی که قرار است خلیفه الله باشد فراهم کنیم ، زیرا  مهم ترین مرحله تربیت و رشد انسان دردوره ابتدایی صورت می گیرد.

وی تصریح کرد: خلاقیت و نوآوری در دانش آموزان ابتدایی بسیار بالاست، زیرا با افزایش سن ،انسان تحت تأثیردیگران و باورهای مختلف ، خلاقیت خود را از دست می دهد.

سرپرست معاونت آموزش ابتدایی خاطرنشان کرد: تنها با نیت خیر نمی توانیم کار تعلیم و تربیت را به پیش ببریم،  بلکه باید امکانات رشد را سخاوتمندانه فراهم و شرایط را هموار سازیم.

وی بهترین فصل زندگی انسان را دوران کودکی دانست وافزود: باید تلاش کنیم تربیت انسان خلیفه ا...  به نحو احسن انجام گیرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت آموزش و پرورش

وزارت آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران مسئول امور آموزشی کودکان و نوجوانان است. این وزارت خانه از سال 1343 که از وزارت فرهنگ جدا شد، مسولیت آموزش عالی (دانشگاه ها) را هم عهده دار بود،اما پس از تشکیل وزارت علوم ، برای ادارهٔ امور دانشگاه‌ها و امور پژوهشی در سطوح عالی وزارت آموزش و پرورش وظیفه آموزش رایگان همه افراد را در مقاطع دبستان، دوره اول متوسطه، دوره دوم متوسطه و همچنین اداره دانشگاه فرهنگیان برای تربیت معلم و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی را به عهده دارد. علی اصغر فانی وزیر کنونی آموزش و پرورش است. او دوازدهمین وزیر آموزش و پرورش پس از انقلاب است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش